دعوت از ۲۰ بازیکن به تیم فوتبال نوجوانان

۱۱اردیبهشت،

 علی دوستی مهر در این باره اظهار داشت: اردوی پیش رو برای سفر و برگزاری یک اردو در امارات عربی متحده است که در آن دو بازی دوستانه با تیم زیر ۱۷ سال امارات برنامه ریزی شده است.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: اردوی پیش رو از روز ۱۵ اردیبهشت ماه آغاز می شود و تیم فوتبال زیر ۱۷ سال کشورمان روز ۱۸ اردیبهشت ماه، تهران را به مقصد امارات ترک خواهد کرد.

وی اضافه کرد: یک روز بعد با تیم زیر ۱۷ سال امارات بازی خواهیم کرد و به فاصله دو روز یعنی روز ۲۱ اردیبهشت، یک بازی دیگر با میزبان جام جهانی خواهیم داشت که بازیکنان با شرایط کشوری که میزبان جام جهانی است، آشنا می شوند و به همین دلیل این دو بازی را انجام می دهیم.

سرمربی تیم فوتبال زیر ۱۷ سال ایران گفت: امیدواریم فدراسیون فوتبال و کمیته جوانان، بازی های دوستانه و تورنمنت هایی را برای حضور تیم زیر ۱۷ سال تدارک ببینند که بتوانند در آن حضور پیدا کنند و بتوانیم حریفانمان را در آن شبیه سازی کنیم.

دوستی مهر افزود: حریفانی از قاره های آمریکای جنوبی، آفریقا و اروپا پیش رو داریم که امیدواریم در چند ماهی که به آغاز این رقابت ها باقی مانده بتوانیم مراحل آماده سازی را به خوبی پشت سر بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال زیر ۱۷ سال ایران در پایان، اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم فوتبال نوجوانان که باید روز ۱۵ اردیبهشت ماه در کمپ تیم های ملی حاضر شوند را به شرح زیر اعلام کرد:

محمدرضا کاوه، علی ریگی و محمد بازاج از خراسان رضوی، احمد گوهری و رضا جعفری از تهران، آرمین سبحانی از کردستان، میلاد بدرقه و ساسان جعفری از خوزستان، ایمان سلیمی از هرمزگان، علی قلی زاده و ماهان رحمانی از البرز، صادق محرمی، سعید عزت اللهی و امیرمحمد مظلوم از گیلان، میلاد داعی، امیرحسین کریمی، مهدی امینی و امیر نصر آزادانی از اصفهان و محمد بائوج و سیدمصطفی هاشمی از مازندران.

تیم فوتبال نوجوانان زیر ۱۷ سال ایران، روز ۲۲ اردیبهشت ماه به تهران باز می گردد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.