دعوت برای ایمن کردن مدارس مناطق محروم

۱۹م اسفند ،

برای آنکه اتفاق درودزن و پیرانشهر تکرار نشود…

برترین مجله اینترنتی ایران

مجله سیب سبز: هنوز داغ بچه های مدرسه درودزن روی دل های همه مان سنگینی می کرد که بار دیگر چشم مادرها پر از اشک شد و خنده از صورت های سوخته بچه های پیرانشهر هم کوچ کرد.
 

باز هم بخاری نفتی آینده بچه های معصوم را برای همیشه عوض کرد. وقتش رسیده است که برای ایمنی سازی سیستم گرمایشی مدارس ایران ما هم کمک کنیم تا بعد از پیرانشهر هیچ مدرسه ای در آتش نسوزد. حالا تمام دانشجویان و اعضای جمعیت امام علی (ع) عزم شان را جزم کرده اند تا طی یک طرح ضربتی بخاری های نفتی را از مدارس ایران جمع و سیستم گرمایشی امنی را فراهم کنند. برای این کار قطعا به کمک تک تک شما عزیزان در سراسر کشور نیاز است.

برای ایمن کردن مدارس مناطق محروم، شما هم دعوتید!

چگونه میتوانید کمک کنید

قرار است این طرح یک ساله باشد. طی این یک سال جمعیت به کمک اعضایش و تمامی شما عزیزانی که می توانید کمک کنید قصد دارد، مدارس مناطق محروم را ایمنی سازی کند. برای این کار لازم است تا نیروهای داوطلب، برای شناسایی مدارس نا امن به صورت گروهی وارد عمل شوند. بعد از اینکه تیمها اطلاعات لازم را جمعآوری کنند این اطلاعات به صورت بانک دقیق تنظیم خواهد شد و برای تهیه سیستم گرمایشی ایمن شامل پکیج، شوفاژ و غیره اقدام خواهد شد. برای عملی شدن این ایده به حضور و کمکهای مالی شما خوانندگان عزیز نیازمندیم. لطفا در صورتی که میتوانید به انجام این طرح کمک کنید، این فراخوان را به گوش دوستانتان هم برسانید.

گزارش کمکهای مالی جمع شده برای گزارش قبلی

در شمارههای قبل و با فرا رسیدن موج سرما از همه شما عزیزان دعوت کردیم تا با کمکهایتان گرما را مهمان خانههای سرد مناطق محروم تهران کنید.

گفته بودیم مناطقی از تهران می باشند که بیبخاری زمستانشان یخزدهتر از همیشه است. خانوادههایی که بسیارهایشان پول تعویض لوله بخاریهایشان را ندارند چه برسد به اینکه یک بخاری بخرند. برای آنها از شما کمک خواستیم و شما هم به داد دستهای یخ کردهشان رسیدید.

نتیجه این شده که مبلغی حدود ۵/۳ میلیون تومان برای خرید بخاریها از جانب شما جمعآوری شد. با این مبلغ نزدیک ۳۰ خانواده میتوانند سرمای زمستان را با گرمای بخاریها تحمل کنند و این همه از لطف شمایی است که درخواست کمکشان را نشنیده نگرفتید.

همه کمک میکنیم

گزارشها حاکی از آن است که آتشسوزی مدرسه پیرانشهر ناشی از نقص فنی بخاری نفتی بوده است. مدرسه درودزن، همان که نرگس ۸ساله و همکلاسیهایش را سوزاند هم بر اثر سیستم گرمایشی ناامن، یعنی یک چراغ نفتی ساده اتفاق افتاد. سرما روز به روز بیشتر میشود و هنوز هم بچههایی می باشند که هر لحظه تهدید میشوند.

کمکهای شما در جهت خریدن بخاریهای امن برای مناطق محروم تهران در حال رسیدن به دست نیازمندان است. لازم است همه کمک کنیم تا مدرسه پیرانشهر آخرین مدرسهای باشد که در آتش سوخت.

این نقاشی مریم کوچولوست که آرزویش را به شکل خانهای گرم کشیده است اما گرما فقط آرزوی مریم نیست. پسر بچه کوچکی به اسم علی که ساکن خاک سفید است میگوید:«آرزومه یه ساعت کنار یه بخاری داغ بشینم و یه لیوان چای بخورم و کارتون ببینم» اینها آرزوهای بزرگی می باشند برای این بچهها. با کمکهای شما امکان اهدای حدود ۳۰ بخاری فراهم شد. منتظر کمکهای شما هستیم.

میخواهید اسپانسر این طرح باشید؟ چنانچه از تولیدکنندگان یا واردکنندگان وسایل گرمایشی، تابشی و گازوئیلی میباشید و تمایل به همکاری دارید، میتوانید باشمارههای جمعیت امام علی (ع) ۲۳۰۵۱۱۱۰- ۲۳۰۵۱۷۰۹ تماس حاصل فرمایید.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.