دعوت برخی مفتی‌ها برای دیدار از اراضی اشغالی

خاخام های یهودی در تدارک دعوت از شیوخ فتنه می باشند تا برای تبادل نظر و بحث و بررسی پیرامون حوادث منطقه به سرزمین های اشغالی سفر کرده و از نزدیک آراء و عقاید خود را هماهنگ نمایند.

به گزارش اسلام تایمز به نقل از پایگاه خبری المنار منابع خبری در تل آویو بیان داشتند خاخام های یهودی در تدارک دعوت از مفتی های به اصطلاح معتدل و میانه رو هستند که البته این شیوخ بیشتر در دوحه و ریاض بسر می برند. قرار است دیدار بین این شیوخ و خاخام های یهودی در اراضی اشغالی فلسطین برگزار گردد اما در صورت بروز مشکل، ممکن است این دیدار در یک کشور اروپایی برگزار گردد.

مفتی هایی  که مورد نظر این خاخام ها هستند افرادی مانند قرضاوی، عرعور و قرنی هستند که اینها بیشتر تمایل به ارتباط نرم با رژیم صهیونیستی بوده و در کشورهای مختلف بستر را برای معارضین حکومت که البته از طرف آمریکا و رژیم صهیونیستی حمایت می شوند آماده می کنند.

لازم به ذکر است که اخیرا بین این شیوخ فتنه که در عربستان و قطر بسر می برند نیز اختلافاتی ایجاد شده است به حدی که کشورهای آنها نیز به ستوه آمده اند. چرا که آراء و فتاوای این شیوخ موجی از ناآرامی و خون ریزی را در منطقه به وجود آورده است.

به طور مثال برخی از این شیوخ در سوریه حکم به حلیت ریختن خون مردم نموده و در همان حال فتوا به حرمت تعرض به اسراییل و رژیم صهیونیستی که خود خون فلسطینی ها را می ریزد نموده اند و همچنین فتوا به حرمت انتقاد از تخریب بیت المقدس و مسجدالاقصی نموده اند.


BarackObama.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.