دعوت رییس‌جمهور از حقوقدانان برای بررسی دقیق محتوای توافقات هسته‌ای

در جلسه هیات دولت صورت گرفت؛

ایران > دولت– ممتازنیوز:
رییس‌جمهور در جلسه چهارشنبه هیات دولت با بیان اینکه دستاوردهای مرحله نخست مذاکرات هسته‌ای، دستاوردهای بزرگی است؛ حقوقدانان را به بررسی دقیق محتوای توافقات هسته‌ای و اطلاع‌رسانی به جامعه دعوت کرد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی بر پیگیری مجدانه برنامه دولت در تحقق خواست ملی و ادامه مذاکرات ایران با کشورهای ۱+۵ برای حراست از حقوق و منافع ملی تأکید و تصریح کرد: دستاوردهای مرحله نخست مذاکرات هسته‌ای ایران دستاوردهای بزرگی است که در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و با حفظ همه ارزش‌های مورد قبول جامعه و حفظ حقوق هسته‌ای به دست آمده است که خشم صهیونیست‌ها نشانه‌ای بر این موفقیت‌ها است.

رییس‌جمهور با تأکید بر ضرورت خبررسانی دقیق و کامل، حقوق‌دانان کشور را به بررسی دقیق و محتوای توافقات و اطلاع‌رسانی به جامعه دعوت کرد.

روحانی همچنین از حضور باشکوه و معنادار مردم در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر کشور سپاسگزاری و قدردانی کرد و این حضور شکوهمند و متفاوت را نشانه فضای مثبت و امیدبخش ایجاد شده در کشور دانست که نویدبخش وحدت و انسجام ملی است.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.