دعوت سرخیو آگرو به آرژانتین خنده دار است

‘ روبرتو مانچینی’ سرمربی منچسترسیتی گفت تصمیم آرژانتین در فراخوان ‘ سرخیو آگرو’ به تیم ملی آن هم با وجود مصدومیت او ‘ مضحک ‘ است.

به گزارش بی بی سی اسپورت، سرمربی ایتالیایی گفت که این مهاجم ۲۴ ساله تا ماه آینده و دیدارهای آرژانتین با پرو و پاراگوئه درجریان رقابت های انتخابی جام جهانی به آمادگی لازم برای بازی در میدان نخواهد رسید.

به نقل از ایرنا وی افزود: مضحک است اما قانون همین است و باید به آن احترام گذاشت. سرخیو حداقل دو هفته باید دور ازجلسات تمرین باشد و پس از آن می تواند تمرین را شروع کند.

احتمال دارد ” آلخاندرو سابه یا” سرمربی تیم ملی آرژانتین بر معاینه آگرو توسط تیم پزشکی خود پس از مصدومیت او از ناحیه زانو اصرار داشته باشد.

در هر حال مانچینی می گوید سفر طولانی به آمریکای جنوبی در چنین شرایطی به سود آگرو نخواهد بود. وی گفت: او می تواند برود و سریع بازگردد .

وی قوانین مربوط به حضور بازیکنان در تیم های ملی خود را به چالش کشید و گفت: این قوانین مضحک هستند اما فعلا وجود دارند. باید ببینیم در ۱۰ روز آینده برای سرخیو چه اتفاقی می افتد و سپس در این باره تصمیم بگیریم. تا امروز که این کار غیرممکن است. شاید تا ۱۰ روز آینده شرایطش بهتر شود.

منچستر سیتی امیدوار است که تا ۱۵ سپتامبر( ۲۵ شهریور) آگرو به میدان بازگردد.

تیم ملی آرژانتین، آگرو را برای دیدار با پاراگوئه در هفتم سپتامبر ( ۱۷ شهریور) در کوردوبا و سپس با پرو در یازده سپتامبر( ۲۱ شهریور) در لیما فراخوانده است.

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۸۸ نفر   |   تاریخ انتشار: شنبه ۴ شهریور
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , آگرو, اخبار فوتبال, اخبار منچستر سیتی, خبر ورزشی, روبرتو مانچینی, فوتبال جزیره


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.