دعوت مجلس از” ظریف” برای تشریح جزئیات توافقنامه ژنو/ دعوت از وزرا در جلسات آینده صحن علنی بهارستان

فروردین ۱۴۰۳

عضو هیئت‌رئیسه مجلس از برنامه‌ریزی این هیئت برای دعوت از “محمدجواد ظریف” برای تشریح جزئیات توافقنامه ژنو در یک جلسه غیر‌علنی خبر داد.

حسین سبحانی‌نیا نماینده مردم نیشابور در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به درخواست نمایندگان برای حضور”دکتر روحانی” یا “ظریف” در صحن بهارستان به منظور تشریح جزئیات توافقنامه مذاکرات ژنو گفت: در جلسه امروز هیئت‌ رئیسه مجلس در این خصوص بحث خواهیم کرد تا مقدماتی فراهم کنیم که نمایندگان در جریان توافق انجام شده قرار گیرند.

وی در ادامه افزود: سعی خواهیم کرد با دعوت از”محمد جواد ظریف” یا “دکتر روحانی” در یک جلسه غیرعلنی، جزئیات توافقنامه مذاکرات ژنو در اختیار نمیندگان قرار گیرد.
 
عضو هیئت رئیسه مجلس از برنامه‌ریزی برای دعوت از وزرا در صحن علنی مجلس خبر داد و اظهار داشت: با توجه به درخواست بعضی از وزرا برای ارائه گزارشی از حوزه کاری‌شان به نمایندگان، درصدد برنامه‌ریزی برای دعوت از کابینه دولت در جلسات آینده صحن علنی بهارستان هستیم تا ضمن اطلاع از جریان امور اگر نیاز به کمک و مساعدتی از ناحیه مجلس، به خصوص در حوزه اقتصادی و معیشتی باشد اقداماتی را انجام دهیم.

انتهای پیام/  


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.