دعوت مصری ها برای شرکت در انتخابات

یکشنبه ۲۱ خرداد – ۰۳:۱۱:۲۰ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- سخنگوی محمد مرسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری مصر از همه مردم این کشور خواست در دور دوم انتخابات مصر مشارکت کنند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل ازشبکه خبری العالم، “ولید حداد ” سخنگوی “محمد مرسی” امروز (یکشنبه) با تاکید بر ضرورت حضور مردم در دور دوم انتخابات گفت، ترحیم انتخابات به نفع ” احمد شفیق ” نامزد عنصر باقیمانده رژیم حسنی مبارک دیکتاتور مخلوع مصر خواهد بود و باید با شرکت در انتخابات برای نجات مصر کوشید.
ولید حداد افزود، کسانی که پیشرفت و عدم بازگشت مصر به دوران گذشته را خواستارند، باید در انتخابات شرکت کنند و به نفع محمد مرسی رای دهند.
محمد مرسی نیز تصمیم اخوان المسلمین برای فروش یا اجاره کانال سوئز پس از پیروزی نامزدش در انتخابات ریاست جمهوری را تکذیب کرد و آن را خیانت به مصر اعلام کرد .
مرسی افزود ، کانال سوئز متعلق به هیچ فرد خاصی نیست تا در آن دخل و تصرف کند و اخوان المسلمین هرگز به فروش یا اجاره کانال سوئز فکر نخواهد کرد .
دور دوم انتخابات ریاست جمهوری مصر که در ۱۶ و ۱۷ ژوئن جاری برگزاری می شود احمد شفیق آخرین نخست وزیر دوران حسنی مبارک رئیس جمهور مصر و محمد مرسی نامزد گروه اخوان المسلیمن رقابت می کنند.

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۱۰۱۵۱۱۲۰۶۸۷


خبرگزاری آریا

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. Damile:

    That’s a smart answer to a tricky quetison

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.