دعوت نامه بدهند به گرجستان می رویم

۳۱فروردین۱۳،

رئیس سبک وادوریو گفت: منتظر رسیدن دعوت نامه از مسئولان کاراته گرجستان هسیتم تا برای شرکت در مسابقات جام ریاست جمهوری این کشور آماده شویم.

محمد بهبودی رئیس سبک وادوریو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: هشتمین دوره مسابقات جام ریاست جمهوری به میزبانی گرجستان در مرداد ماه سال جاری برگزار می شود و ما در انتظار دعوت نامه از سوی فدراسیون کاراته این کشور برای حضور در این مسابقات هستیم.

وی افزود: متاسفانه در این۸ دوره برگزرای مسابقات جام ریاست جمهوری بدلایل متفاوت نتوانستیم شرکت کنیم ولی خوشبختانه امسال از آمادگی بسیار خوبی برای شرکت در این مسابقات برخورداریم.

داشتن یک اسپانسر قوی مهمترین دلیل ما برای شرکت در این دوره رقابتهاست ولی در صورت دعوت هم آقایان و هم بانوان صاحب سبکمان راهی این پیکارها می شوند.

بهبودی در ادامه خاطرنشان ساخت: البته باید بگویم که بدلیل آشنایی نزدیکی که با رئیس فدراسیون کاراته گرجستان دارم مطمئن ام مانند هرسال به این مسابقات دعوت می شویم. بنابراین چه در بخش آقایان چه در قسمت بانوان به مربیان مسئول اعلام کرده ایم که برای شرکت در این مسابقات آمادگی لازم را داشته باشند.

وی در خاتمه افزود: با شناختی که از ورزشکاران کشورهای شرکت کننده داریم می دانیم که بچه های تیم ما می توانند به شایستگی در این رقابتها بدرخشند و عناوین شایسته ای را کسب کنند./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.