دعوت نامه های مگان در حال صدور است /سود متقاضی از قیمت نهایی کسر می گردد

۳ م دیماه ،

یکی از خوانندگان خبرآنلاین می نویسد : لطفا از معاونت بازر یابی و فروش سایپا سوال کنید چرا با این که خودرو های مگان تولید شده اند و مدام در جراید نیز اعلام می گردد مگان پر تیراز ترین خودرو با رشد ۵۵ درصدی نسبت به پارسال بوده است. اما هنوز دعوت نامه مگان تحویل اذر و دی ماه صادر نشده است ؟ و تکلیف اشخاصی که ۲۵ یا ۳۰ میلیون پول یعنی معادل ۷۰ درصد قیمت خودرو در زمان ثبت نام را پرداخته اند چیست ؟ آیا مگر این پول به جهت مشارکت مدنی در ساخت خودرو نیست ؟ مگر مشارکت کننده در سود افزایش قیمت نباید سهیم باشد؟ ما به دفتر مقام معظم رهبری شکایت خواهیم کرد !
این درحالی است که اداره اطلاع رسانی سایپا تاکید می کند: تاخیر کوچکی در اجرای تعهدات صورت گرفته که بیشتر به بحث مشکل در سیستم اداری بر می گردد.
به گفته مسوولان این اداره، در زمان تحویل خودرو سود ۲۵ میلیون وجه پرداختی متقاضیان محاسبه و از قیمت نهایی خودرو کسر خواهد شد.بنابراین متقاضیان نگران سود پول خود نباشند چراکه این سود در نرخ تمام شده نهایی خودرو محاسبه و از آن کسر می گردد.

یکی دیگر از خوانندگان خبرانلاین می نویسد: ۲۱ مردادماه برای مگان ۲۰۰۰ ثبت نام کردم و طی این مدت هر بار که با نمایندگی تماس می‌گیرم به‌رغم آن‌که زمان تحویل خودرو آذر ماه بود آنها هیچ پاسخی به من نمی‌دهند. خبرانلاین لطفا پیگیری کنید.
 اداره اطلاع رسانی سایپا تاکید می کند که به زودی مگان های ثبت نام شده به اولویت روز ثبت نامی تحویل داده خواهد شد.به گفته مسوولان این اداره، دعوتنامه ها در حال صدور است و مشکلی در تحویل مگان وجود ندارد.
۴۵/۲۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.