دعوت وهابی ها برای تخریب حرم حضرت زینب (س)

همزمان با تبلیغات رسانه های وابسته به وهابی ها برای تخریب حرم حضرت زینب (س) اطراف دمشق، عناصر مسلح تلاش کردند کنترل این منطقه را در دست بگیرند که با واکنش سریع نیروهای ارتش سوریه مواجه شدند.

خبرنگار شبکه العالم از پایتخت سوریه گزارش داد، در پی اقدام عناصر مسلح در حمله به منطقه حضرت زینب (س) در اطراف دمشق، نیروهای ارتش در واکنشی سریع امروز به این حملات پاسخ دادند، و در این منطقه کاملا مستقر شدند.

حملات عناصر و گروه های مسلح به منطقه حضرت زینب (س) درحالی صورت می گیرد که رسانه های وابسته وهابی طی روزهای اخیر با تشدید تبلیغات، خواستار تخریب حرم حضرت زینب در اطراف دمشق شده اند .. امری که بیانگر وابستگی کامل عناصر مسلح و تروریست به جریانهای وهابی خارجی و تلاش آنها برای برانگیختن جنگ داخلی و طایفه ای بین قومیتها و اقشار مختلف مردم این کشور است.
 

۲۶۱۵۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. آرش:

    ای بی پدر مادرها.ای خدا نشناسها مصیبتهایی که افرادی مانند شما ها درآن زمان بر آنان وارد کردند کم بود؟به خدا قسم ریختن خون شما حلال است.اگه امکاناتش رو داشتم به جون عزیز ترین کسم باشما مقابله میکردم.از مسلمانان محترم خواهش میکنم بیایید دست روی دست بگذاریم وجهاد کنیم که امام زمان ۱۰۰%با ماست.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.