دعوت پرسپولیس از تیم لیگ برتری پرتغال

۱۴فروردین۱۳،

امیر مشیری، مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس که در سالیان قبل با مانوئل ژوزه و نلو وینگادا در این تیم همکاری کرده است، طی دو روز قبل رایزنی های خود را در پرتغال برای دعوت از باشگاه بیرامار از تیم های لیگ برتری این کشور برای حضور در بازی دوستانه در ایران انجام داد.

مشیری روز قبل با ماریو فیگوئردو، رئیس سازمان لیگ فوتبال پرتغال دیدار و با وی به گفت‌وگو پرداخت.

مشیری دوست صمیمی مالک ایرانی باشگاه بیرامار است و از این طریق به کشور پرتغال رفت تا ضمن تقویت رابطه باشگاه پرسپولیس با مقامات و باشگاه های پرتغالی، از تیم بیرامار برای حضور در تورنمنتی در ایران و بازی با پرسپولیس دعوت کند.

قرار است رابطه پرسپولیس و باشگاه بیرامار دوطرفه باشد. به همین منظور مقامات پرسپولیس در روزهای آینده به آویرو سفر خواهند کرد تا با سران این باشگاه به گفت‌وگو بپردازند.

مشیری در گفت‌وگو با سایت بیرامار گفت:‌ این سفر دستاوردهای خوبی برای باشگاه پرسپولیس داشته است و مطمئن هستم این دو باشگاه در آینده رابطه خوبی خواهند داشت.

در این مذاکرات دربارهٔ برگزاری بازی دوستانه بین تیم‌های بزرگسالان، برگزاری تورنمنت‌های مشترک، به ویژه توسعه فوتبال پایه پرسپولیس و همکاری نزدیک در زمینه‌های مختلف، مسایلی مطرح شد و طرفین به توافقات خوبی با یکدیگر دست یافتند.

نماینده باشگاه پرسپولیس همچنین با کوستینها سرمربی تیم فوتبال بیرامار دیدار و گفت‌وگو کرد. کوستینها که در دیدار تیم‌های ملی ایران و پرتغال در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان به میدان رفته، دربارهٔ باشگاه پرسپولیس و وضعیت کنونی آن اطلاعاتی دریافت کرد و نسبت به برگزاری دیدار با تیم پرطرفدار پرسپولیس ابراز تمایل کرد.

سایت باشگاه بیرامار گزارشی نیز از این دیدار بر روی سایت خود منتشر کرده است که در آن اشاره شده است. امیر مشیری، مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس، بزرگترین تیم فوتبال در ایران و یکی از قدرتمندترین تیم های آسیا با بیش از ۳۵ میلیون هوادار و ۱۰۰ هزار هوادار ثابت برای هر بازی از باشگاه بیرامار دیدن و از این تیم برای حضور در ایران دعوت کرد.

امیر مشیری دربارهٔ حضور محمد رویانیان و اقدامات او در باشگاه پرسپولیس گفت: رویانیان توجه خاصی به رشد استعدادها و توسعه در تیم پرسپولیس دارد و به همین خاطر است که من اکنون در پرتغال هستم. باشگاهی که در خاورمیانه محبوب است.

مشیری دربارهٔ شرایط فوتبال پرتغال نیز گفت:‌ فوتبال پرتغال بسیار محبوب است. خصوصا با اشخاصی نظیر کوستینها. من این سفر را خیلی دوست داشتم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.