دغدغه‌های یک ایرانی به جذابیت‌های ˝برهان˝ افزوده است

۱۷م دیماه ،

گفتگو با مهدی پاکدل بازیگران نمایش ˝برهان˝/

مهدی پاکدل با اشاره به نمایشنامه فوق العاده ˝برهان˝ گفت: با اقتباس بی نظیر از این اثر و اضافه کردن دغدغه‌ها و نگرانی‌های یک ایرانی بر جذابیت های متن افزوده شده است.

به گزارش هنرآنلاین، مهدی پاکدل که در نقش هارولد درویشیان در “برهان” ایفای نقش می کند در گفت و گویی اظهار داشت: این پنجمین همکاری مشترک من با آقای یعقوبی ست. اولین کار من با ایشان تئاتر”ماچیسمو” درسال ۸۶ بودو بعد از آن یک تله تئاتری با عنوان “دل سگ” پس از آن نمایش “خشکسالی و دروغ” و در آخر نیز”نوشتن در تاریکی” و این هم نمایش “برهان” که این روزها در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران در حال اجراست .

وی افزود: قبل از همکاری با آقای یعقوبی کارهای ایشان را دوست داشتم و پیگیری می کردم و همیشه علاقه داشتم با ایشان کار کنم خوشبختانه استمرار فعالیت های من با ایشان به سبب دید گاه های مشترکی است که بین من و یعقوبی وجود دارد . من در تئاتر به غیر از مسائل حرفه ای که سبب رشد و تکامل بازیگری می گردد به دنبال مسائل بزرگتری نیز هستم . مسائلی نظیر اخلاقیات به طور کلی و احساس آرامش و جستجوی ناشناخته های داخلی انسان و…که خوشبختانه این موارد را در آثار آقای یعقوبی به راحتی می توان ملاحظه کرد.

پاکدل در پایان اضافه کرد: نمایشنامه برهان دارای متن فوق العاده ای است. این متن جایزه های بسیاری گرفته و جوایز مهم ادبی را در جهان از آن خود کرده است. آقای یعقوبی هم با اقتباس بی نظیر از این اثر و اضافه کردن دغدغه ها و نگرانی های یک ایرانی بر جذابیت های این متن افزوده اند.

نمایش “برهان” به کارگردانی محمد یعقوبی در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران در حال اجرا است و مهدی پاکدل، بهنوش طباطبایی به همراه علی سرابی و آیدا کیخایی در این نمایش نقش آفرینی می کنند.

انتهای پیام/۵۲/۵۳
 


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.