دغدغه فدراسیون، تعهد پرداخت حقوق سرمربی خارجی است

۰۹م آذر ،

مدیر فنی تیم های ملی بدمینتون گفت: در صورتی که کمیته ملی المپیک حقوق نوا آرمادا را نپردازد، مربیان داخلی جایگزین وی می‌شوند.

محمد فرجی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: حدود ۵ سال است که نواآرمادا، سرمربی تیم ملی بدمینتون مردان است و از لحاظ توانایی فنی مربی سرشناس است و از طرف دیگر رابطه خوبی هم با کنفدراسیون آسیا دارد که از این لحاظ به فدراسیون کمک بسیار می‌کند.

وی در ادامه افزود: تخصص نوا استعداد یابی رده های جوان و نوجوان است و تمام ملی پوشان به عملکرد وی اعتماد دارند و معتقد می باشند که با رفتن نوا، بدمینتون با افت شدیدی مواجه می‌شود.

فرجی در خصوص تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی تصریح کرد: دغدغه مسئولان فدراسیون در حال حاضر تعهد پرداخت حقوق این مربی است که البته این امر در حیطه وظایف کمیته ملی المپیک  است و اگر این کمیته امکان پرداخت حقوق نوا را نداشته باشد، فدراسیون نیز از عهده این مهم بر نمی‌آید و برخلاف میل مسئولان و ریاست باید بهترین مربیان داخلی را جایگزین کند.

مدیر فنی تیم های ملی بدمینتون با بیان اینکه نام امر ارسلان زرگان در لیست سرمربی تیم ملی بود گفت: زرگان از لحاظ فنی مورد تآیید کادر فنی است اما گفتگوی او مبنی بر بی فایده بودن اردوهای تیم ملی سبب محرومیت این ملی پوش از حضور در سومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی شده اما از آنجایی که هر ملی پوش باید مسئولیت گفته هایش را بپذیرد و از طرف دیگر زرگان معتقد بود از مصحبه اش سوء برداشت شده است به او اجازه پیگیری مصاحبه اش را دادیم.

وی ادامه داد: پس از آنکه این ملی پوش گفته هایش را اصلاح کرد با محمد رضا پوریا، رئیس فدراسیون بدمینتون، قرار گذاشتیم تا طی برگزاری  یک جلسه مشکل او را حل کنیم تا در اردوی بعدی همراه ملی پوشان باشد.

فرجی در مورد برگزاری اردوهای آماده سازی تیم ملی بیان کرد: کرمانشاه، رشت و کرج کاندیدای میزبانی اردوهای بعدی تیم می می باشند اما زمان برگزاری آن ها هم چنان مشخص نیست ولی سعی می‌کنیم زمانی اردوها را برگزار کنیم که ملی پوشان کم ترین غیبت را داشته باشند./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.