دغدغه های آیت ا… سیستانی درباره گرانی ها و وضع فقرا در ایران!

چهارشنبه ۷ تیر – ۰۸:۳۱:۲۲ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

در دیدار با پورمحمدی بیان شد:

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا-حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی رئیس سازمان بازرسی کل کشور با آیت‌الله سیستانی در نجف اشرف دیدار کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، آیت‌الله سیستانی در این دیدار با اشاره به فعالیت‌های حوزه‌های علمیه به خصوص حوزه علمیه نجف و نقش علمای گذشته در حفاظت از حوزه‌ها و اعتقادات مردم گفت: مردم با پیروی از علمای وارسته و عامل، دیانت‌‌شان را حفظ کردند و زعامت علما را پذیرا شدند.
وی از حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری که با طهارت نفس و پارسایی و ساده‌زیستی، رسالت دینی خود را انجام دادند تجلیل کرد.
این مرجع تقلید شیعیان، با تشکر از خدماتی که توسط مردم خیر و نیکوکار و مسئولین ایرانی در بازسازی عتبات صورت می‌گیرد بر تسریع در فعالیت‌ها و تکمیل طرح‌ها و انجام برنامه‌ها در زمان‌های مقرر تأکید کرد.
آیت‌الله سیستانی با اشاره به پیگیری جدی مسایل ایران و منطقه گفت: برای بهبود و رفاه معیشت مردم و رعایت حال فقرا با توجه به گرانی‌های پیش آمده در ایران، باید تلاش بیشتری صورت گیرد.
در این دیدار، حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی درباره برخی مسایل مورد توجه آیت‌الله سیستانی سخنانی بیان کرد.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور همچنین در رابطه با خدمات و میزان پیشرفت کار بازسازی و طرح‌های توسعه‌ای حرم مطهر حضرت امام حسین(ع) و عتبات عالیات توضیحاتی ارائه کرد و از آیت‌الله سیستانی خواست تا به مسئولان حرمین شریف درخصوص همکاری بیشتر برای بازسازی تذکر دهد.
پورمحمدی با اشاره به دیداری که در این سفر با آیت‌الله سیستانی داشت، گفت: اهتمام معظم‌له به استقلال عراق و حمایت از دولت قانونی و مردمی عراق یک نعمت بزرگ است. ایشان دغدغه مردم به خصوص مردم فقیر و نیازمند، توجه به توسعه و ارائه خدمات بیشتر و جلوگیری از اسراف و احتیاط در هزینه‌ها و ساده زیستی و مردمی بودن مسئولین را داشتند.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور افزود: زندگی، ‌اهتمام، ‌ایستادگی و همراهی آیت‌الله سیستانی با آرمان‌های مردم و دغدغه‌های دین و دنیای مردم موجب مباهات و افتخار است. ما از دولت و ملت عراق تشکر می‌کنیم که زمینه خدمت به امت اسلامی و عتبات مقدسه را برای ما فراهم کردند. پورمحمدی در پایان از دست‌اندرکاران ستاد حمایت از بازسازی عتبات و عالیات تشکر و قدردانی کرد.
شایان ذکر است رئیس سازمان بازرسی کل کشور در این سفر، از پروژه‌های توسعه حرم امامین عسگریین(ع) در سامراء و پروژه‌های توسعه حرم و مسجد کاظمین و پروژه‌های توسعه حرم حضرت امیرالمومنین(ع)(صحن حضرت زهرا «س») بازدید کرد. وی در این دیدار ها به تولیت‌های این مکان‌های مقدس توصیه‌های لازم را برای همکاری بیشتر جهت تسریع در اجرای طرح‌های توسعه‌ای ارائه کرد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۲۷۲۰۳۱۲۲۲۵۰


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.