دفاتر حزب موتلفه در اختیار ولایتی قرار گرفت

محمد علی امانی قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی‌ گفت: با حکم صادر شده از سوی اسدالله بادامچیان رئیس ستاد انتخابات حزب مؤتلفه اسلامی، دبیران استانهای سراسر کشور به عنوان رییس ستاد انتخاباتی علی‌اکبر ولایتی در استان‌ها منصوب گشته و موظف به تشکیل ستاد فعال شده‌اند.

 وی در خصوص مکانیسم رسیدن حزب موتلفه اسلامی به ولایتی اظهار داشت: پس از آنکه حزب موتلفه اسلامی در راستای وحدت اصولگرایان و در چارچوب نظرات جامعتین در مسیر کاستن نامزدهای گفتمان اصولگرایی از تداوم حضور یحیی آل اسحاق در انتخابات منصرف گردید؛ جلسه دبیران استان‌های سراسر کشور حزب مؤتلفه اسلامی در تهران برگزار گشته و در میان نامزدهای موجود به اتفاق آراء علی اکبر‌ولایتی به شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی معرفی شد.

 قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی‌ افزود: حزب موتلفه اسلامی پس از آن جلساتی را با چهره های شاخص اصولگرایی برای هماهنگی گفتمان اصولگرایان در این انتخابات برگزار کرد و در نهایت در تاریخ دوم خرداد، شورای مرکزی این حزب به حمایت از ولایتی رای داد.

 امانی خاطر نشان‌کرد: امیدواریم با فعالیت بیش از ۲۰۰ دفتر حزب موتلفه اسلامی در سراسر‌کشور و به‌کارگیری همه نیروهای حزب‌، و همفکری و همکاری با سایر ستاد های تأیید کننده ولایتی، سهم خویش را در تحقق حماسه سیاسی با حضور گسترده مردم ایفا کنیم.

نوشته دفاتر حزب موتلفه در اختیار ولایتی قرار گرفت اولین بار در ممتازنیوز، پورتال جامع آموزشی اطلاع رسانی کشور ، مجله اینترنتی ، خبر ، ورزش ،تکنولوژِی News,Sport پدیدار شد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.