دفاعیه باشگاه‌پرسپولیس درباره ماجرای عابدزاده

 پس از انتشار اخباری مبنی بر شکایت باشگاه لس‌آنجلس بلوز آمریکا از پرسپولیس به فیفا به دلیل حضور امیر عابدزاده در جمع قرمز‌پوشان یکی از مسئولان پرسپولیس در تماس با خبرگزاری فارس اظهار داشت: رویانیان حدود ۱۰ بار درباره این موضوع با مسئولان باشگاه لس آنجلس بلوز تماس گرفته اما متاسفانه با افرادی روبرو شده که تعادل لازم ندارند و یا پای افرادی در میان است که دلال و به دنبال باج‌خواهی از عابد‌زاده و پرسپولیس هستند. یک نفر هم که خودش را استاد دانشگاه تهران معرفی می‌کند در این میان نقش دارد.

وی ادامه داد: رویانیان بارها با مسئولان این باشگاه صحبت کرده و به هیچ عنوان اجازه نخواهد داد با امیر عابدزاده، جوان برومند ایرانی مانند یک برده برخورد شود. ما به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم به پسر اسطوره ایران احمد عابدزاده توهین شود و قطعا در روزهای آینده سعی خواهیم کرد این مسئله را حل کنیم اما هواداران بدانند رویانیان در این باره کوتاهی نکرده و تا آخر هم حامی امیر عابد‌زاده خواهد ماند.

این مسئول باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: رویانیان به دنبال این است با یک مدیر در لس‌آنجلس بلوز آمریکا مذاکره کند که شرایط لازم را برای این موضوع داشته باشد. ما با لس‌آنجلس بلوز پای میز مذاکره می‌نشینیم اما اجازه سوء استفاده به هیچ باشگاه و فردی را نخواهیم داد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.