دفاع از بوجه بهداشت و طرح پزشک خانواده گویای حساسیت جامعه پزشکی است

۸فروردین ۱۳،

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: دفاع از تخصیص بودجه حوزه سلامت و طرح پزشک خانواده از جمله بهترین قوانینی بود که مجلس شورای اسلامی در سال قبل بر آن تاکید داشته و این مهم گویای حساسیت جامعه پزشکی از حوزه بهداشت و درمان است.

عابد فتاحی نماینده ارومیه در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به عملکرد کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در سال قبل گفت: دفاع از تخصیص بودجه حوزه سلامت یکی از بهترین قوانینی که مجلس در خصوص حوزه بهداشت و درمان در سالی قبل است.
 
وی در ادامه افزود: کمیسیون بهداشت و درمان دفاعیات به جایی را برای تخصیص بودجه در حوزه پزشک خانواده داشته که این مهم گویای حساسیت جامعه پزشکی از حوزه بهداشت و درمان است.
 
 فتاحی تصریح کرد: دفاع از بودجه حوزه بهداشت، دفاع از صنعت غذایی و مشکلاتی که در خصوص دارو برای مردم کشورمان به‌وجود آمده مسائلی است که نیازمند تعمل بیشتری از سوی مسئولان است.  
 
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در پایان تصریح کرد: امید است اعضای کمیسیون بهداشت در دوره نهم مجلس تمام تمرکز و تلاش خود را برای اجرایی کردن قوانین گذاشته و مسیر روشنی را برای دفاع از حوزه مربوطه طراحی و برنامه ریزی کند تا در سال آینده روند رو به رشدی برای موفقیت و پیشرفت داشته باشیم.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.