دفاع از متجاوزین به عنف توسط متجاوزین حقوق مردم

اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش گروه وبگردی ممتاز نیوز، چند روز قبل گروهک تروریستی الاحوازی اقدام به دعوت کلیه خوزستانی‌‌ها و عرب‌های ساکن کانادا برای حضور در مقابل مجلس کانادا نموده بود.

طی این دعوت گروهک تروریستی “الجبهه الدیمقراطیه الشعبیه الأحوازیه” وابسته به “المنظمه الوطنیه لتحریر الأحواز (حزم)” به مدیریت «صلاح مزرعه» با نام مستعار «ابوشریف الأحوازی» کوشیدند تا به زعم خود یک حرکت بزرگ اعتراضی[!] را ترتیب دهند.

اما همچون همیشه این حرکت نیز توسط مردم خوزستان و عرب ساکن کانادا مورد تحریم قرار گرفت و تنها خانواده صلاح مزرعه به همراه وی در این حرکت اعتراضی بزرگ حضور داشتند!

به جهت پوشاندن این افتضاح به بارآمده،‌ کلیه عکس‌های منتشر‌شده در فضای مجازی به صورت دید بسته و تنها به صورت ۳ نفری گرفته شده است. . همچنین اعضای این گروه برای پوشش در این حرکت ، عکاس و فیلمبردار حرفه ای نیز استخدام شده بود که به چند عکس بسنده تا بیش از این آبروریزی نگردد.

تصویری از حرکت بزرگ اعتراضی

این حرکت اعتراضی[!] در راستای اعتراض به اعدام متجاوزین به عنف در خوزستان بوده است که این اشخاص بر اساس حکم قضایی و سیر مراحل قانونی به این حکم محکوم گردیدند.

جالب آنجاست که گروهک‌های تروریستی موسوم به خلق عرب علی‌رغم تجاوزهای پیاپی‌شان به حقوق و امنیت ملی مردم و اقدامات تروریستی، با کمال وقاحت و بی‌شرمی به دفاع جانانه از دیگر متجاوزین و مفسدین برمی‌خیزند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.