دفاع از مراکز حساس کشور در رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۴

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

امیر شهرام در پاسخ iبه باشگاه خبرنگاران اعلام کرد:

سخنگوی رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۴ از انجام تمرین و تاکتیک‌ها برای دفاع از مراکز حساس کشور در رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۴ خبر داد.

به گزارش تفسیری خبرنگار دفاعی امنیتی اعزامی باشگاه خبرنگاران iبه منطقه رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۴ امیر شاهرخ شهرام سخنگوی این رزمایش در پاسخ iبه سوالی مبنی بر میزان هماهنگی نیروهای مسلح در این رزمایش گفت: این هماهنگی بسیار خوب بود؛ ارتش و سپاه در جاهایی که iبه تجهیزات نیاز داشتیم ما را یاری کردند.

وی افزود: براساس تدابیر هوشمندانه و دستورات فصل‌الخطاب فرمانده معظم کل قوا توانسته‌ایم اقتدار بی‌نظیری را در منطقه نشان دهیم و در هر وقتی ما با اقتدار و توانمندی که داریم و باتکیه بر سلاح‌های بومی خود خیال‌های خام دشمنان خود را نقش برآب خواهیم کرد.

امیر شهرام در پاسخ iبه سوالی مبنی بر برگزاری رزمایش در مقطع کنونی اظهار داشت: پدافند اولین پاسخگو iبه تهدیدات است، ما هر لحظه دست iبه ماشه هستیم و از آمادگی بسیار خوبی برخوداریم و این وقت رزمایش براساس سلسله مراتب تعیین و iبه ما ابلاغ شد.

سخنگوی رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۴ با بیان اینکه تحریم‌ها کار تازهی نیست افزود: این تحریم‌ها iبه ما خدمت کرده، امروز سامانه‌های متنوع و مختلف موشکی را تولید کردیم که بازدارندگی خوبی را ایجاد می‌کند البته هرگاه iبه نقاط گلوگاهی رسیدیم ناامید نشده و دست از تلاش برنداشتیم و با همکاری و همدلی مشکلات پیش رو برداشتیم.

وی همچنین در پاسخ iبه سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران در خصوص اینکه تهدیدات امروز متوجه مراکز حساس کشور iبه خصوص مراکز هسته‌ای است و آیا در این رزمایش تمرین‌هایی را با هدف دفاع از این مراکز انجام دادید، اظهار داشت: ما محل‌هایی را با عنوان مراکز حساس کشور در مناطق مختلف رزمایش در نظر گرفتیم و کار دفاع و پدافند را در این مراحل انجام دادیم.

امیر شهرام خاطرنشان کرد: ما فقط بخش کوچکی از این کار (دفاع از مراکز هسته‌ای) را در این رزمایش انجام دادیم لذا بخش بزرگی از این کار iبه صورت لایه‌های پنهانی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.