دفاع خوبی نداشتیم، باختیم /به راحتی سه امتیاز را با یک امتیاز عوض نمودیم

دوشنبه ۱۵آبان۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور شب قبل مقابل آلومینیوم المهدی بندر عباس با نتیجه سه بر دو در خانه خود شکست خورد.

 طاهره قره داشلی، سرمربی تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: ما می توانستیم در بازی شب قبل مقابل حریف بندر عباسی با نتیجه سه بر صفر پیروز شویم اما نمی دانم چرا وقتی دو بر صفر از حریف جلو بودیم شاگردانم سه بر دو مقابل آنها شکست خوردند.
 
وی خاطر نشان نمود: به معنای واقعی می گویم شکست تیم بندر عباس برای ما به هیچ عنوان سخت نبود زیرا آنها تیم بسیار قدرتمند و سرسختی نمی باشدند، باید در هفته چهاردهم آنها را شکست می دادیم اما متاسفانه نشد.

 وی تصریح نمود: از میان والیبالیست های فیکس مان و ترکیب حاضر در زمین حتی  یکی از آنها جزو بازیکنان قدرتمند و همه نماینده محسوب نمی شده به طور کلی نوسان در میان بازیکنان ما بسیار بسیار است آنها در بعضی از موارد در دریافت و حملات عالی بودند و در بعضی موارد دیگر ضعیف عمل می نمودند.

 به طور کلی بزرگترین نقطه ضعف و مشکل ما در دفاع بود این موضوع سبب شد تا بازیکنان حریف با زدن اسپکهای قدرتمند و سرعتی موفق به امتیاز آوری و در نهایت نتیجه برد شوند./ْآق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.