دفاع مطهری از خائنین نظام است نه مردم

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: مردمی که در سال ۸۸ دست به هر خیانتی زدند نباید از سوی نمایندگان ملت در تریبون مجلس مورد دفاع قرار گیرند و به اعتقاد من علی مطهری از حقوق ملت دفاع نمی‌کند بلکه دفاع او از خائنین به کشور و نظام است.

“صدیقه شاکری” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران،  در واکنش به اظهارات اخیر “علی مطهری” مبنی بر رفع حصر سران فتنه اظهار داشت: دفاع علی مطهری از حقوق مردم باید محرز شود و اینکه منظور وی از مردم، کسانی است که طی هشت ماه به مقدسات اسلامی توهین و علیه نظام در جهت براندازی نظام اقدام کردند.  
 
وی افزود: امثال آقای مطهری باید بدانند که مردم کسانی هستند که در جهت حفظ آرمان‌های انقلاب و اسلام و بنا به اعتقادات دینی مذهبی خود در نهم دی‌ماه سال ۸۸ اجازه حرمت‌شکنی به اباعبدالله از سوی فتنه‌گران و اراذل و اوباش را ندادند.  
 
عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی بیان داشت: کسانی که در سال ۸۸ دست به هر خیانتی زدند نباید از سوی نمایندگان ملت در تریبون مجلس مورد دفاع قرار گیرند و به اعتقاد من این نماینده از حقوق ملت دفاع نمی‌کند بلکه دفاع او از خائنین به کشور و نظام است.  
 
شاکری به واکنش مسئولان نسبت به اظهارات اخیر علی مطهری اشاره و خاطرنشان کرد: مسئولان مربوطه باید به معنای واقعی در دفاع از حقوق ملت عمل کنند و اجازه سوءاستفاده  را به نمایندگان از طریق تریبون مجلس را ندهند.  

گفتنی است علی مطهری در اظهارات اخیر خود در مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده مردم از ضرورت رفع حصر سران فتنه سخن گفته است.

انتهای پیام/ 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.