دفاع مقدس،چهره های شاخص و متعهد ایران اسلامی را به جهان معرفی کرد

به گزارش ایرناˈ سردار محمد مارانی دوشنبه شب در همایش جهادگران عرصه های سازندگی،ورزشکاری و سرگروه های حلقه صالحین سپاه ناحیه رودان افزود: جنگ تحمیلی سبب شد تا چهره های شاخص ، مخلص و متعهد ایران اسلامی شناخته شوند و هر کدام از این دلاورمردان نستوه به تهدیدی بزرگ برای دشمنان اسلام و انقلاب تبدیل شوند.

وی اظهار داشت: امروز دنیا و تمام کسانی که به نحوی دشمن و مخالف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند به شدت از این نیروهای توانمند و مخلص ترس و واهمه دارند به گونه ای که سناریوی ترور این شخصیت های والا را در دستور کار خود قرار می دهند.

سردار مارانی با اشاره به خصوصیات رزمندگان دوران دفاع مقدس؛ اخلاص،ایمان،ولایت مداری و بصیرت را مهمترین ویژگی های رزمندگان دانست و افزود:همین خصوصیات اخلاقی و رفتاری رمز پیروزی جهادگران غیور و قهرمان ایران اسلامی در میدان نبرد حق علیه باطل است.

وی از دوران دفاع مقدس به عنوان یک برهه حساس و مهم در نظام و انقلاب اسلامی ایران یاد کرد و اظهار داشت: دوران طلایی دفاع مقدس از جایگاه خاصی در نظام برخوردار است چرا که این دفاع و جهاد فی سبیل الله انقلاب اسلامی ایران را در برابر هرگونه تهدید و آسیب بیمه کرد.

وی ضمن تاکید بر ترویج و تقویت روحیه ایثار و شهادت در جامعه؛اتحاد،ولایت مداری،زمان شناسی،بصیرت و تابع محض ولایت فقیه بودن را رمز ماندگاری و مصونیت اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر هجمه های استکبار و غرب دانست. ک/۲

۷۱۹۶/۶۶۸

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.