دفاع مقدس گنجینه ای از ارزش های اعتقادی و اسلامی است

حجت الاسلام و المسلمین ˈجواد جاسمیˈ روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا، ضمن تاکید بر لزوم حفظ و انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل جدید افزود: هفته دفاع مقدس پاسداشت یاد شهدا و ایثارگرانی است که اقتدار امروز ایران اسلامی در تمام عرصه های مرهون از خودگذشتگی آنان و دستاوردهای ارزشمند فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی با تاکید بر لزوم برگزاری همایش ها و یادواره های ارزشی در ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس، نمایشگر اوج اعتلای فرهنگ اعتقادی و اسلامی مردمان این مرز و بوم است که در جبهه های نبرد حق علیه باطل در مقابل با قدرت های استکباری به تصویر کشیده شد.

مسوول اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سرپل ذهاب با بیان اینکه هفته دفاع مقدس هفته پاسداشت فرهنگ ایثار، مقاومت و گنجینه ارزشمندی است که همچون نگینی درخشان بر تارک این سرزمین می درخشد، افزود: این ایام یادآور شجاعت و از خودگذشتگی های رزمندگانی است که با خون سرخ خود نهال نوپای انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.

جاسمی خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس، مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران است که درس عزت، شرافت و آزادگی را برای جهانیان تکرار کرد و به همگان فهماند مردم برای رسیدن به اهداف عالیه این نظام با تمام توان آماده هر گونه فداکاری هستند.ک/۳

۷۳۹۹/۹۱۰۲/۵۶۷

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.