دفاع ندارند، مهاجم می‌خرند

گردآوری توسط گروه ورزش سایت خبری ممتاز نیوز

شاهکار کادرفنی استقلال

دفاع ندارند، مهاجم می‌خرند

سه شنبه ۲۵ آذر ۰

فوتبال ایران > لیگ برتر – نقل و انتقالات زمستانی بهترین فرصت برای مربیان باشگاهی است تا با توجه به ضعف‌ها و کمبودهای نیم‌فصل نخست، خریدهایی برای ترمیم این نقاط ضعف انجام دهند از همین‌رو نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران هم از اهمیت خاصی برای طرفداران تیم‌های مختلف برخوردار است از جمله طرفداران استقلال و پرسپولیس که خیلی هم پرشمار هستند.

در همین‌ گیرودار شاهد تصمیمات و خریدهایی از جانب این دو باشگاه پرطرفدار بودیم که در نوع خود خیلی عجیب و مبهم بود از جمله در اردوی استقلال. این تیم در نیم‌فصل نخست بارها از ضعف‌ها و کمبودهایش در خط دفاعی ضربه خورد و سرمربی تیم نیز معمولاً بعد از هر ناکامی در کنفرانس‌های مطبوعاتی‌‌اش به ضعف‌ها و اشتباهات فردی مدافعان اشاره مستقیم داشت تا به نوعی خود را از تمامی اتهامات مبرا کند! از همین‌رو پیش‌بینی می‌شد با باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی در صدر فهرست خریدهای مد‌نظر کادر فنی نام یکی، دو مدافع دیده شود اما این پیش‌بینی‌ها درست از آب در نیامد تا تیمی که به مدافع بیش از هر چیزی نیاز داشت در فهرست خریدهای مد‌نظرش نام مهاجم و هافبک قرار دهد!

به اذعان بسیاری از اهالی فوتبال و کارشناسان استقلال، با در اختیار داشتن مهاجمانی همچون سجاد شهباززاده، آرش برهانی و محمد قاضی نیازی به خرید مهاجم نداشت به خصوص که در فصل جاری مربیان بیشتر روی استفاده از تک‌مهاجم تأکید داشتند اما به یکباره مهاجمی از تیم انتهای جدولی نفت مسجدسلیمان سر از استقلال درمی‌آورد که در نیم‌فصل نخست اصلاً آمار گلزنی خوبی نداشت. میلاد سلیمان‌فلاح در همین چند بازی به خصوص مقابل استقلال خوزستان نشان داد اصلاً در حد و اندازه‌های استقلال و مهاجمان فعلی‌‌اش نیست و هنوز چند دقیقه‌ای از حضورش در میدان نگذشته بود که توسط کادر فنی با قاضی تعویض شد!

علاوه بر او استقلالی‌ها به دنبال خرید رضا عنایتی هم هستند در حالی که نیاز اصلی این تیم جذب مدافعان جوان و باانگیزه‌تر است تا آلترناتیوی برای مدافعان بی‌انگیزه همچون امیرحسین صادقی داشته باشند. حالا باید دید با کمیته نقل و انتقالاتی که در باشگاه استقلال تشکیل شده آیا کسی پیدا می‌شود که برای پوشش ضعف اصلی استقلال در این فصل اقداماتی انجام دهد یا…

منبع: روزنامه خبر ورزشی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.