دفاع و نگهبانی از انقلاب اسلامی، وظیفه سپاه است

چهارشنبه ۳۱ خرداد – ۰۷:۴۳:۳۶ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان شرقی گفت: دفاع و نگهبانی از انقلاب اسلامی و پاسداری از ارزشهای انقلاب اسلامی، وظیفه سپاه است که امام (ره) بردوش سپاه گذاشته است.
به گزارش خبرگزاری آریا ، سردار پور جمشیدیان در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید و سابق سپاه ناحیه اهر گفت: پاسداری از انقلاب اسلامی فقط در مسایل نظامی نیست بلکه در همه زمینه ها لازم است که پاسداری کنیم.
وی با اشاره به خدمات سپاه در ۸ سال دفاع مقدس و بعد از جنگ گفت: سپاه همچون هشت سال دفاع مقدس در عرصه های سازندگی قدم نهاده است و در این عرصه نیز با اجرای پروژه های مهم، سربلند و موفق است. در عرصه عمران و سازندگی، پروژه ای نیست که مجموعه سپاه در آن وارد نگردد و در پروژه های پیچیده افتخار آفرین نگردد.
فرمانده سپاه عاشورا همچنین به ماموریتهای فرهنگی و سیاسی سپاه اشاره کرد و افزود: این سخن ضد انقلاب است که سپاه در همه چیز دخالت می کند. سپاه حزب گرا نیست اما انقلاب اسلامی حق حیات بر گردن ما دارد و ما نمی توانیم نظاره گر صحنه باشیم تا دشمنان هر چه بخواهند بگویند و انجام دهند. بلکه سپاه رسالت دارد افکار عمومی را روشنگری و بصیرت بخشی دهد.
سردار پورجمشیدیان در پایان ضمن قدردانی از خدمات سرهنگ پاسدار اصغرزاه فرمانده سابق، سرهنگ پاسدار طاها را به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه اهر معرفی کرد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۲۰۱۹۴۳۳۶۹۹۷


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.