دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری امشب منتشر می‌شود

۲۳فروردین۱۳،

abdolvahed mirzazadeh-4-85.jpg

مشاور عالی سازمان سنجش از انتشار یافتن دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری از ساعت ۲۰ امشب خبر داد.

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به انتشار یافتن دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری از ساعت ۲۰ امشب از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org، گفت: نتایج اولیه آزمون از روز دوشنبه (۲۶ فروردین ماه) به صورت کارنامه از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش منتشر می‌شود.

وی افزود: هر یک از داوطلبان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان و با وارد کردن شماره داوطلبی و مشخصات شناسنامه‌ای چون نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه و تاریخ تولد ضمن ملاحظه، از کارنامه خود پرینت دریافت کنند.

توکلی با اشاره به داوطلبان مجاز به انتخاب رشته، گفت: این دسته از داوطلبان باید با دریافت دفترچه راهنما و مطالعه دقیق آن از روز پنجشنبه (۲۹ فروردین ماه) تا روز یکشنبه (اول اردیبهشت ماه) ۵۰ کد رشته محل را از میان کد رشته محل‌های تحصیلی، انتخاب و آنها را به ترتیب اولویت علاقه، در فرم انتخاب رشته درج کنند.

بر اساس این گزارش آزمون دکتری ۹۲ با شرکت ۱۷۶ هزار و ۱۸۵ داوطلب در ۹ گروه آموزشی و ۲۸۶ کد رشته امتحانی در دو نوبت روز جمعه ۱۸ اسفندماه برگزار شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.