دفتر رهبری خبر توصیه رهبر انقلاب به آیت‌الله مصباح برای وحدت اصولگرایان را تکذیب کرده است

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله حسینیان عصر دوشنبه در همایش جوانان حامی جبهه پایداری با بیان این که جبهه پایداری برای اعتلای کلمه الله قیام کرد نه برای دنیا گفت: راهی که ما به رهبری آیت الله مصباح یزدی و آیت الله خوشوقت آغاز کردیم برای این بود که ارزشها در جمهوری اسلامی ثابت قدم بماند.

وی با طرح این سئوال که چرا جبهه پایداری موجب هجمه و تخریب ها قرار می گیرد گفت: آیا ما سخنی به گزاف گفته ایم؟ آیا در مقابل حکومت قیام کرده ایم و یا در مقابل رهبری ایستاده ایم؟ تنها سخن ما این بود که باید افرادی که از جنس مردم هستند بر مردم حکومت کنند. اعتقاد داریم کسانی که خانواده خود را به مردم مسلط می کنند باید از گردونه حکومت حذف شوند.

رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی گفت: ما می دانستیم که راه خدا راه سختی است چرا که راهی که این انقلاب می طلبد انقلاب پیوسته است. اما عده ای از محافظه کاران این را بر نتابیدند گرچه نمی دانستیم که این گونه مورد تیر تهمت و تیرهای زهرآگین دوستان خود قرار خواهیم گرفت.

وی خاطرنشان کرد: ای خدا! ما به خاطر ارزشها صبوری می کنیم و اگر گهگاهی کاسه صبرمان لبریز می شود از تو می خواهیم که باران صبرت را بر قلوب سوخته ما ببارانید.

حسینیان با تاکید بر اینکه جبهه پایداری غیر منصفانه مورد نقد قرار گرفته است گفت: چندی پیش چند جوان دانشجو جزوه تحلیلی منتشر کردند که یک مرتبه صدای وا اسلاما بلند شد که علما مورد هتک قرار گرفته اند و به آنها بی احترامی شده در حالی که هیچ بی احترامی صورت نگرفته بود. اما در مقابل شخصیتی که به فرموده مقام معظم رهبری مطهری زمان است مورد هتاکی قرار می گیرد اما سخنی از این افراد بلند نمی شود و با سکوتشان این هتک حرمت ها را تایید می کنند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با اشاره به اینکه برخی گروههای سیاسی ما را به مخالفت با روحانیت متهم می کنند گفت: باید پرسید مگر آیت الله مصباح یزدی و آیت الله خوشوقت روحانی و عالم نیستند؟ سخن بر سر این است که آنها می گویند ما پرچمی برافراشته ایم و هر کس زیر این پرچم نیاید و تسلیم ما نشود باید از رده خارج شود.

وی ادامه داد: به ما می گویند که شما در زمان حاکمیت دوم خردادی ها ساکت بوده اید. فریاد بر سر می آورند که شما تذبذب سیاسی دارید در حالی که پاسخ ما این است به خدا پناه می بریم از شر هوای نفس؛ خودکامگی و قدرت طلبی ها . نمی دانم چرا برخی اصولگرایان از تاریخ عبرت نمی گیرند و تجربه ها را نمی آموزند. آیا برخوردهای تخریبی دور اول انتخابات مجلس آزمونی برای آنها نشد که با تخریب نمی توان دلها و قلبها را تغییر داد.

رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی ادامه داد: معاویه علی (ع) را به بی نمازی متهم کرد اما خداوند علی را در محراب شهادت نماز به شهادت رساند تا مهری بر یاوه های معاویه باشد. باید خطاب به این دسته گفت چرا از سرنوشت معاویه عبرت نمی گیرید. با تهمت، دروغ و شایعه سازی نمی توان حقایق را وارونه کرد.

وی تصریح کرد: در صحن علنی مجلس یکی از همین آقایان نزد آقای کوچک زاده آمد و گفت در روز ۱۹ دی مقام معظم رهبری در دیدار با آیت الله مصباح فرموده اند که شما یک لیست ۲۵ نفره مشترک با جبهه متحد اصولگرایان بدهید اما آیت الله مصباح توجهی نکردند. حال باید خطاب به این جمع گفت چقدر شما بی انصاف هستید و این گونه سخنان غیر عاقلانه در مورد شخصیتی مانند آیت الله مصباح که امسال در مشهد چندین دقیقه در صف همراه مردم عادی ایستادند تا دست مبارک مقام معظم رهبری را بوسه زنند می گویید.

حسینیان ادامه داد: چگونه کسی که در مقابل مقام معظم رهبری با این جایگاه علمی خضوع دارد متهم می شود به اینکه رهبری به او چیزی گفته و او به جبهه پایداری ابلاغ نکرده است.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری ادامه داد: از دفتر مقام معظم رهبری این موضوع پرسیده شد و تکذیب کردند. آیت الله مصباح یزدی نیز این موضوع را تکذیب کرد اما مدعیان اصولگرایی که گاه تیره عبادات بر پیشانی شان مانده به جایی می رسانند که برای پیروزی از رهبر معظم انقلاب سرمایه گذاری می کنند و دروغ می گویند.

رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی گفت: باید به صحنه انتخابات دور دوم دقیق نگاه کرد. اگر جبهه پایداری چنین تبلیغات مصرفانه ای داشت چقدر متهم می شدیم و می گفتند جبهه پایداری به باندهای ثروت و قدرت متصل است.

وی افزود:  معتقدم جامعه نتایج چنین تبلیغات و سخنانی را در ۱۵ اردیبهشت نشان خواهد داد. همه اعتقاد ما به خداوند است . اگر امکانات نداریم و کانونهای قدرت و ثروت پشت سر ما نیستند ما هم خدایی داریم. متاسفانه کانونهای ثروت در مقابل جبهه پایداری ایستاده اند.

MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.