دفتر سخنگوی دولت اعلام کرد؛ برادر رئیس جمهور دستیار ویژه شد,حضور روحانی در دانشگاه تهران قطعی شد

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

دفتر سخنگوی دولت، سخنان منتسب به محمدباقر نوبخت را مبنی بر اینکه «حسین فریدون دستیار ویژه رییس جمهوری نیست»، تکذیب کرد و برای اولین بار عنوان رسمی برادر رئیس جمهور در دولت را دستیار ویژه رئیس جمهور اعلام کرد.

خبراقتصادی:به گزارش خبرگزاری مهر در پی انتشار یافتن خبرهای که روز قبل در بعضی رسانه ها به نقل از نوبخت سخنگوی دولت مبنی بر اینکه «فریدون دستیار ویژه رییس جمهور نیست» دفتر سخنگوی دولت اظهارات منسوب به وی را نادرست خوانده و تکذیب کرد. 

در اطلاعیه دفتر سخنگوی دولت آمده است: ضمن تکذیب خبر منسوب به دکتر نوبخت در یکی از خبرگزاری ها مبنی بر اینکه «فریدون دستیار ویژه رییس جمهور نیست»، اعلام می شود ایشان دستیار ویژه رییس جمهور می باشند و خبر اعلام شده از قول سخنگوی محترم دولت، صحت ندارد. 

این خبرگزاری همچنین در جمله ای دیگر منسوب به سخنگوی دولت خبر داده بود که برای حضور رییس جمهوری در دانشگاه تهران «هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده» است. دفتر نوبخت ضمن رد این مطلب مبنی بر عدم حضور رییس جمهوری در دانشگاه تهران، اعلام کرد: این برنامه لغو نشده است و رییس جمهوری طبق برنامه قبلی در دانشگاه تهران حضور خواهد یافت. 

دفتر سخنگوی دولت ضمن قدردانی از زحمات رسانه ها، بار دیگر خواستار دقت نظر جامعه رسانه ای کشور در انتشار یافتن خبرها مربوط به حوزه دولت شده است. 


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.