دفتر کار دولتی‌ها در اختیار واردکنندگان است!

سعید سلطانی سروستانی در گفتگو با مهر در خصوص اظهارات صدرالله دولت مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشورمبنی براینکه به دلیل آغاز فصل برداشت علوفه، قیمت گوشت قرمز تا ۲ ماه دیگر کاهش خواهد یافت، گفت: متاسفانه همه توجه دولتی‌ها به وارد کننده‌هاست و دفتر کار آنها به دفتر وارد کنندگان تبدیل شده است و علی رغم حرفهایی که می زند، اصلا به تولید کننده توجهی ندارد.

وی با بیان اینکه قیمت گوشت قرمز در بازار به عوامل متعدی بستگی دارد که نهاده ها و علوفه تنها یکی از این عوامل است، گفت: برای پیش بینی قیمت گوشت قرمز در آینده باید همه عوامل تاثیرگذار در رابطه با این محصول دامی را در نظر گرفت، نه فقط یکی از عوامل را؛ بنابراین صحبتهای وی بی پایه واساس است.

سلطانی تصریح کرد: اظهارنظرها باید کارشناسانه و منطبق بر واقعیت باشد درحالی که حرفهای دولتی‌ها اصلا با واقعیت منطبق نیست. وی در پایان از مسئولان خواست که با تصورات غلط و غیرکارشناسانه قیمتها را پیش بینی نکنند.

براساس این گزارش، صدرالله دولت مدیرعامل پشتیبانی امور دام کشوردر برنامه گفتگوی ویژه خبری یک شنبه شب شبکه دوم سیما، اعلام کرده بود که با توجه به آغاز فصل برداشت علوفه، قیمت گوشت قرمز تا دو ماه آینده کاهش یابد.

محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهوری هم پیش از این، گفته بود: متاسفانه الان در کشورمان قیمت گوشت به طور غیر قابل قبولی بالا رفته که این موضوع نشاندهنده آن است که برنامه ای برای کنترل قیمت نداریم و این موضوع هم باید حل شود.

MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.