دفع پنج تجاوز دریایی آمریکا و انگلیس توسط سپاه و بسیج

۱فروردین ۱۳،

فرمانده منطقه سوم دریای سپاه پاسداران گفت: آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها بعد از دوران دفاع مقدس تاکنون پنج بار به آب‌های سرزمینی ما تجاوز کردند که دو بار به اسارت و سه بار هم به فرارشان منجر شده است.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بسیج مستضعفین، سردار سیف‌الله بختیاری فرمانده منطقه سوم دریای سپاه گفت: خداوند همانند صدر اسلام چنان رعب و وحشتی را با دست غیب خود به دل دشمنان اسلام انداخته که هنوز هم وحشت دارند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون دوبار متجاوزین خارجی به آب‌های سرزمینی کشورمان به اسارت درآمده‌اند، افزود: بار اول که پنج نفر و بار دوم هشت نفر بودند، همه سرتا پا مسلح به سلاح و تجهیزات مورد نیاز بودند اما وقتی نیروهای ما با آنها مواجهه شدند همراه خود تنها سلاح سبک کلاشینکف به همراه داشتند و با همین سلاح هم توانستند آنها را به اسارت بگیرند.

وی با تأکید بر اینکه در این موضوع متوجه شدیم دشمن از ما وحشت دارد، ادامه داد: دشمن در هر مقطعی بخواهد به آب‌های سرزمین ما وارد شود همواره بخشی از ترس و وحشتش را که از قبل در خود ایجاد کرده، همراه دارد البته این هم جز به پشتوانه خداوند متعال و تأسی‌گرفتن رزمندگان نیروی دریایی از معنویت امامان(ع) ایجاد نشده است.

فرمانده منطقه سوم دریایی سپاه در خلیج‌فارس با اظهار این نکته که سری اول سه نفر آمریکایی و دو نفرکویتی را دستگیر کردیم اما بخاطر وضع سیاسی کشور در سال ۸۱ اصلا رسانه‌ای نشد، ادامه داد: در مرحله اول وقتی اعلام شد متجاوزین وارد آب‌های سرزمینی ما شدند، رزمندگان ما به سمت آنها حرکت کردند و هنگامی که به مقابلشان رسیدند یکی از ملوانان آمریکایی تیربار به دست و آماده شلیک به سمت نیروها نشانه‌روی کرده بود اما رزمنده ما فقط با یک تکبیر او را خلع سلاح کرد.

سردار بختیاری با بیان اینکه افتخار رزمندگان منطقه سوم نیروی دریایی سپاه این است که تاکنون نگذاشتند یک آمریکایی یا انگلیسی از اروند به داخل آب‌های ایران نفوذ کند، تصریح کرد: این هم حاصل نشده مگر اینکه رزمندگان ما به ائمه متوسل شدند و در همه حال رهرو خون شهدا بودند و از ولایت پیروی کردند.

فرمانده منطقه سوم دریایی سپاه در خلیج‌فارس در ادامه دربارهٔ میزان آمادگی نیروی دریایی سپاه در حفظ و حراست از مرزهای دریایی‌مان یادآور شد: الان جزایر ما در خلیج‌فارس از چنان استحکاماتی برخوردارند که حتی دشمن هم به این استحکامات پی برده و ازسوی دیگر شناورهای دریایی ما هم به سلاح‌های موشک‌انداز با برد بلند و متوسط مجهز شدند.

وی اظهار داشت: همچنین تکاوران و تفنگداران ما نیز آماده مقابله با هرنوع تحرک و تجاوز دشمن در خلیج‌فارس می باشند البته همه این توانایی‌ها بر می‌گردد به قوت قلب رزمندگان ما از تجاربی که از شهیدان آموخته‌اند.

سردار بختیاری تأکید کرد: الان هم اگر به ما اعلام کنند آمریکایی‌ها به مرزهای ما می‌آیند همانند دوران دفاع مقدس مقابل آنها کوتاه نمی‌آییم حتی شده با دست خالی مقابلشان ایستادگی می کنیم و آنها را در جای خودشان سرکوب می‌کنیم.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.