دقیقی: برابر داماش مجبور به پیروزی هستیم

سعید دقیقی اظهار داشت: همه تیم‌ها در آغاز رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتبال دچار مشکلاتی بودند که طبیعی است و در این میان سایپا نیز با مشکل ناهماهنگی روبه‌رو بود.

وی تصریح کرد: با این وجود توانستیم از سه بازی خارج از کرج چهار امتیاز کسب کرده و استقلال تهران را نیز با پیروزی پشت سر بگذاریم.

مهاجم نارنجی‌پوشان کرجی ادامه داد: هفته قبل برابر فولاد به دلیل شرایط خاصی که در ورزشگاه و شهر اهواز حاکم بود، شکستی را پذیرفتیم که باید خیلی سریع این باخت را جبران کنیم.

دقیقی افزود: یکی از آفت‌های بزرگ برای تیم‌های ورزشی عادت کردن به باخت است و ورزشکارانی که به شکست عادت می‌کنند،‌ تا آخر مسابقات مشکل خواهند داشت.

وی با بیان اینکه برد و باخت جزیی از فوتبال است، گفت: با این وجود نباید به باخت عادت کنیم و به همین دلیل برابر داماش در هفته چهارم مجبور به کسب پیروزی هستیم.

مهاجم تیم فوتبال سایپای البرز تاکید کرد: اکثر بازیکنان ما این شکست را فراموش کرده و آماده رقابت با داماش در هفته آتی هستیم.

این بازیکن با بیان اینکه خط حمله سایپا به طور کامل از نقاط ضعف خط دفاعی داماش اطلاع دارد، گفت: اگر با مشکل خاصی روبه‌رو نشویم، در نخستین بازی خانگی خود با پیروزی زمین را ترک می‌کنیم.

وی بیان داشت: داماش در خط دفاع دچار ضعف‌های اساسی است و فرصت گل‌زنی زیادی طی سه دیدار اخیر خود به حریف داده است و ما نیز باید از این فرصت استفاده کنیم.

مهاجم سایپای البرز متذکر شد: البته این تیم در ۳ بازی ۶ گل به ثمر رسانده که نشان می‌دهد تیم زهردار و خطرناکی است، لذا نباید در برابر داماش بدون برنامه حمله کنیم.

دقیقی در پایان اذعان داشت: به هیچ عنوان داماش را دست کم نمی‌گیریم و تمام تلاش خود را برای شکست دادن حریف در کرج به میدان می‌آوریم.

لازم به توضیح است، دیدار تیم‌های داماش و سایپا از هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان، روز دوشنبه این هفته در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار خواهد شد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.