دقیقی: روی این دیدار خیلی تمرکز کرده‌ام

۱۰م اسفند ،

سعید دقیقی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: یک هفته است که روی دیدار با پرسپولیس تمرکز کرده‌ام و برای گلزنی مقابل پرسپولیس لحظه شماری می‌کنم.

گل زدن به تیم‌های بزرگ لذت خاصی دارد که قبلا آن را تجربه کرده‌ام اما می‌خواهم مقابل پرسپولیس یک بار دیگر آن را تجربه کنم.

روی این دیدار خیلی تمرکز کرده‌ام و می‌خواهم با گلزنی زمینه ساز پیروزی سایپا مقابل پرسپولیس شوم.

مهاجم تیم فوتبال سایپا در مورد پرسپولیس گفت: پرسپولیس در هفته‌های اخیر متحول شده و روند رو به رشدی داشته و نتایج خوبی هم گرفته است. بازی کردن مقابل پرسپولیس تحت هر شرایطی سخت است اما بچه های ما انگیزه بالایی دارند که این دیدار را با پیروزی پشت سر گذاشته تا خودمان را در جدول کمی بالا بکشیم.

وی ادامه داد: پرسپولیس قطعا در این دیدار از حمایت هوادارنش برخوردار است و طرفداران پرسپولیس جذابیت خاصی به این دیدار خواهند داد اما حضور آنها به ما هم انگیزه می‌دهد تا بهتر کار کنیم و نتیجه خوبی کسب کنیم.

دقیقی در پایان گفت: سایپا در بازیهای گشته نوسان داشته و امتیازات زیادی را از دست داده است اما دیگر نباید راحت امتیاز بدهیم بلکه از بازی با پرسپولیس باید روند رو به رشدی را پیش بگیریم تا بتوانیم پایان فصل جایگاه خوبی در جدول به دست بیاوریم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.