دقیقی: حق‌وردی پنالتی صددرصد روی من را نگرفت/ بازی به بازی بهتر می‌شوم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – سعید دقیقی مهاجم تراکتورسازی در بازی با فولاد نمایش خوبی داشت ولی تبریزی‌ها با وجود گلزنی او، نتوانستند ۳ امتیاز این بازی خانگی را بگیرند.

به گزارش ممتاز؛دقیقی در ابتدا در مورد توقف تراکتور مقابل فولاد حرف‌هایش را اینگونه آغاز می‌کند:« تیم ما بسیار خوب بازی کرد و فرصت داشتیم تا برنده شویم ولی متاسفانه در بعضی از صحنه‌ها بدشانس بودیم و البته کم دقتی خودمان هم سبب شد تا ۲ امتیاز از دست بدهیم. با این حال وقت بسیار است و می‌توانیم در بازی‌های آینده به صدر جدول برسیم.»

دقیقی در خصوص قضاوت بحث‌برانگیز حق‌وردی که اعتراض شدید مجید جلالی را به همراه داشت ادامه می‌دهد‍:« به نظر من پنالتی فولاد بسیار سخت‌گیرانه گرفته شده و بازیکن حریف خودش را زمین زد. من کارشناس داوری نیستم ولی مطمئنا آنها در این مورد نظر خواهند داد در ضمن این تنها صحنه مشکوک بازی نبود. در یک صحنه من به هوا پریدم تا ضربه سر بزنم ولی بازیکن حریف از پشت شارژم کرد و این موضوع سبب شد تا تعادلم را از دست بدهم. به نظرم حق‌وردی پنالتی صددرصد روی من را نگرفت.»
دقیقی در مور گلی که در این بازی به ثمر رساند می‌گوید:« خوشحالم که برای تراکتور گل زدم و بازی به بازی بهتر می‌شوم. من یک مصدومیت سخت از ناحیه کمر داشتم و ۷ بازی غایب بودم، حالا هم نیاز به زمان دارم و می‌توانم از این بهتر شوم. کاش بازی را می‌بردیم و دست تک تک هواداران را می‌بوسم که برای حمایت ما به استادیوم آمدند.»

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.