دلایل بازداشت علیرضا سجادپور

۰۷اردیبهشت،

علیرضا سجادپور که دو سال پیش هم شایعه بازداشتش منتشر و حتی در زندان اوین ملاحظه شده بود، ظاهراً این‌بار به دلایلی که ارتباطی با فعالیت او در اداره نظارت و ارزشیابی و معاونت آثار سینمایی ندارد، بازداشت شده است.


به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،علیرضا سجادپور که ۲ سال پیش هم شایعه بازداشتش منتشر و حتی در زندان اوین ملاحظه شده بود، ظاهراً این‌بار به دلایلی که ارتباطی با فعالیت او در اداره نظارت و ارزشیابی و معاونت آثار سینمایی ندارد، بازداشت شده است. بنا به اطلاعات ارائه شده در «بانی فیلم» دو سال پیش که خبر بازداشت سجادپور انتشار یافت او چند روز بعد دستگیری خود را تکذیب کرد دیروز اما مشاور حقوقی سازمان سینمایی دستگیری سجادپور را تأیید کرد.

بهزاد ابتهاج در گفتگو با بانی فیلم گفت: علیرضا سجادپور در دوران مسئولیت خود به عنوان پاک‌ترین مدیرفعالیت می‌کرد و شایعات اخیر دربارهٔ بازداشت وی ربطی به سازمان سینمایی ندارد.

مشاور حقوقی سازمان سینمایی دربارهٔ انتشار یافتن شایعاتی دربارهٔ بازداشت سیدعلیرضا سجادپور مدیرکل سابق نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی متذکر شد: «سجادپور در دوران مسئولیت خود به عنوان پاک ترین مدیرفعالیت می‌کرد و اگر خبری در این زمینه انتشار یافته ربطی به فعالیت ایشان در سازمان سینمایی نداشته و احتمالا مسئله شخصی بوده است.»
 
ابتهاج گفته است: «امروز برای وی یک مشکل شخصی به وجود آمده و براساس آن بازپرس وی را احضار و بازداشت کرده است و براساس قانون، بازپرس حق دارد تا پایان تحقیقات وی را نگه دارد.»


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.