دلایل حذف میلیون‌ها کاربر از اینستاگرام

گردآوری توسط گروه وب گردی سایت خبری ممتاز نیوز

نگارش توسط مجید در یکشنبه, ۲۱ دسامبر ۲۰۲۴ در دیگه چه خبر
دلایل حذف میلیون‌ها کاربر از اینستاگرام

به دنبال هشدار پیشین شبکه اجتماعی اینستاگرام، میلیون ها کاربر این شبکه غیرفعال و حذف شدند. اینستاگرام آمار دقیقی از این کاربران نداده ولی اعلام کرده که حدود ۱۸ میلیون کاربر که مشمول قانون «هرزنامه» می شدند حذف گردیده اند.

بسیاری از صفحات تبلیغی در اینستاگرام با ایجاد کاربران جعلی و دروغی مبالغ بسیاری را کسب کرده بودند که با این اقدام اینستاگرام این صفحات با مشکلات عدیده مواجه شده اند. اینستاگرام میلیون ها کاربر خود را حذف کرد میزان مخاطب(فالوور)، نقش مهمی در کاسبی صفحات تجاری دارد. به گزارش تلگراف، حذف کاربران جعلی متوجه صفحات پرمخاطب خواننده ها و چهره ها نیز شده که از مهمترین آن ها می توان به صفحه جاستین ببر خواننده معروف کانادایی با کاهش ۳ و نیم میلونی فالوور و کیم کارداشیان با ۱٫۸ میلیون مخاطب اشاره کرد.

چندی پیش اسنتاگرام برای همه کاربران خود پیغام فرستاده بود که بزودی کاربران هرزنامه ای را حذف خواهد کرد. کفتنی است، اینستاگرام در آخرین تحقیقات انجام شده پرمخاطب ترین شبکه اجتماعی معرفی شده بود که بیش از ۳۵۰ میلیون کاربر فعال در سراسر جهان دارد که البته شبکه اجتماعی توئیتر در کنایه ای اعلام کرده بود بسیاری از این کابران هرزنامه ای هستند.

عصر ایران



باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.