دلایل خنده دار باشگاه کورئا برای نیامدن سزار به ایران/ خوروش:می گویند کسی در سپاهان نیست که با او خارجی حرف بزند!

به گزارش خبرآنلاین؛سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره آخرین وضعیت سزار با این تیم می گوید:« ما قرارداد محکمی با سزار داریم و این بازیکن نمی تواند از ما جدا شود مگر اینکه از باشگاه سپاهان رضایت نامه بگیرد. در مکاتبه ای هم که با باشگاه النصر داشتیم آنها گفتند ما با سزار قرارداد بستیم و منتظر برگه فسخ قرارداد با باشگاه کورئا هستیم.»
وی ادامه داد:« سه شنبه شب از طرف باشگاه کورئا برای ما ایمیلی ارسال شد و دلایل خنده داری برای نیامدن سزار مطرح کردند.از جمله اینکه گفتند در هفته های اخیر رسانه ها از حمله آمریکا و انگلیس به ایران خبر دادند و ایران شرایط مناسب برای حضور این بازیکن را ندارد. دوم اینکه گفتند چون جانواریو اخراج شده است و سایر بازیکنان سپاهان هم به زبان فارسی صحبت می کنند سزار نمی تواند در این شرایط کار کند و چندین دلیل خنده دار دیگر.»
خوروش در پایان گفت:« از طرف باشگاه النصر به ما گفتند شماره حساب باشگاهتان را بدهید تا ما پولی که قرار بود به باشگاه کورئا بدهیم را به حساب شما واریز کنیم. ما دو انتخاب در مورد این بازیکن داریم نخست اینکه پول رضایت نامه اش را بگیریم و اجازه بدهیم به السد برود یا اینکه به هر قیمتی او را نگه داریم. تصمیم گیری در این مورد به مسوولان باشگاه و کادر فنی مربوط می شود و ما در دو روز آینده تصمیم می گیریم که کدام گزینه را انتخاب کنیم.»
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.