دلایل لغوسفرکاروان کشتی ایران به لس‌آنجلس

۲۶اردیبهشت،

ممتازنیوز: دبیرکل کمیته ملی المپیک دلایل دیپورت کاروان کشتی ایران از آمریکا و سبب بازگشت زودهنگام این کاروان را تشریح کرد.

بهرام افشارزاده در گفت‌وگو با فارس، با تایید دیپورت کاروان کشتی ایران از آمریکا گفت: تمام مسائل را به خوبی زیرنظر داشتیم؛ ورود و نحوه برگزاری مسابقات در نیویورک و استقبال خوبی که از ایران به عمل آمد، مناسب بود.

وی ادامه داد: ملی‌پوشان با اقتدار بر آمریکا غلبه کردند، اما متاسفانه برای سفر به لس‌آنجلس عده‌ای از منافقان و مخالفین جمهوری اسلامی ایران تبلیغات گسترده‌ای را انجام دادند که این موضوع فدراسیون کشتی آمریکا را تحت تاثیر قرار داد.

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: عده‌ای از منافقان تاکید کرده بودند که با پرچم شیر و خورشید کاروان کشتی ایران را در لس‌آنجلس تحت تاثیر قرار خواهند داد. برای ما بحث امنیت و مسئله جانی ورزشکاران‌مان در اولویت بود، شاید فدراسیون کشتی آمریکا نیز تحت تأثیر این تبلیغات منفی، این موضوع را ارزیابی کرده و به همین سبب اجازه ورود کاروان کشتی ایران را به لس‌آنجلس نداد.

افشارزاده تصریح کرد: برای ما هم عملکرد تیم ملی در نیویورک مهم بود که به خوبی ظاهر شدیم، اما همانطور که گفتم عده‌ای از منافقان می‌خواستند کاروان ملی‌پوشان را دچار مشکل کنند.


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.