دلایل منتفی شدن حضور انصاری فرد در پرسپولیس

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

حسین قدوسی دربارهٔ منتفی شدن حضور کریم انصاری فرد در پرسپولیس گفت: بر اساس لیست ارائه شده از سوی علی دایی و با توجه به اینکه کریم انصاری فرد جزو بازیکنان ممتاز فوتبال ایران و پرسپولیس بود، باشگاه مذاکره با او را در اولویت کار خود قرار داد اما یک سری شرایط از سوی انصاری فرد مطرح شد که در نهایت بازگشت او را به پرسپولیس منتفی کرد. باشگاه علاقه‌ای به تشریح این دلایل نداشت اما به خاطر بعضی اظهار نظرها که از سوی انصاری فرد صورت گرفته، باید برای روشن شدن افکار هواداران توضیحاتی را اعلام کند.

وی افزود: در دور اول مذاکرات کریم انصاری فرد درخواست داده بود که ۷۰ درصد از مبلغ قراردادش را در ابتدا دریافت کند که این موضوع به هیچ عنوان منطقی نبود. ضمن اینکه سرمربی تیم تاکید کرده بود برای حفظ هماهنگی باید پرداخت‌ها هم هماهنگ باشد. شرط دوم او این بود که او حق ترانسفر را در اختیار داشته باشد. اما چون باشگاه او را بازیکنی کلیدی می‌دانست، این موضوع نیز پذیرفتنی نبود که به یک باره انصاری فرد در میانه‌های فصل از پرسپولیس جدا شود.

وی افزود: مذاکرات ادامه داشت تا اینکه انصاری فرد به خارج از کشور رفت و مسئولان باشگاه هم از او بی‌خبر بودند. شاهد این مسئله هم مصاحبه رویانیان بود که در گفت‌وگو با ایسنا اعلام کرد از انصاری فرد بی‌خبر است و او جواب تلفن‌های ما را نمی‌دهد. پس از بازگشت انصاری فرد او جلسه‌ای با رویانیان داشت و درخواستش را تعدیل کرد. اما درخواست تازهی از سوی او مطرح شد. او خواست که باشگاه ۵۰۰ میلیون تومان به او بدهد و اگر ۱۵ روز بعد تکلیفش مشخص شد و به باشگاهی خارجی رفت او این پول را به پرسپولیس برگرداند. باشگاه با این درخواست چه باید می‌کرد؟ آیا باید ۵۰۰ میلیون به او می‌دادیم و پس از ۱۵ روز او به ما می‌گفت که نمی‌تواند در تیم بماند. در آن شرایط باشگاه برای پیدا کردن جانشین او در فصل نقل و انتقالات چه تصمیمی باید می‌گرفت. شاهد این موضوع هم مصاحبه علی دایی بود که گفت وقت نداریم صبر کنیم. این شرایط سبب شد که مذاکره با او به بن‌بست برسد. در چند روز قبل بعضی دوستان مشترک و همچنین مسئولان باشگاه قصد داشتند با برگزاری جلسه مشکل به وجود آمده را حل کنند و بر همین اساس جلسه‌ای دوستانه بین دایی و انصاری فرد برگزار شد و سرمربی تیم بدون پرده‌پوشی اشتباه‌های کریم انصاری فرد را با او در میان گذاشت و تا جایی که بنده اطلاع دارم انصاری فرد هم اشتباه‌هایش را پذیرفت. دایی به انصاری فرد گفته بود که ما اکنون عباس‌زاده، شاکری، نوروزی و سید صالحی را در اختیار داریم و از طرف دیگر همه بازیکنان چه ملی‌پوش و چه غیر ملی‌پوش در سه مرحله اردوی تیم به صورت شبانه‌روزی حضور داشتند. دایی به او گفت که باید فکر کند که می‌تواند با این مسئله کنار بیاید و نظم اردو را فدای یک بازیکن کند یا خیر و در نهایت دایی نتوانست با این موضوع کنار بیاید.

قدوسی افزود: انصاری فرد گفته عاشق پرسپولیس است و ما همه همین اعتقاد را داریم اما ای کاش او هم مانند سایر بازیکنان بسیار زود با باشگاه به توافق می‌رسید و در اردوها شرکت می‌کرد. اکنون سید جلال حسینی بدون اینکه دریافتی داشته باشد در تمرین‌ها شرکت کرده است. یا بنگر بدون امضای تمدید قراردادش ابتدا در تمرین‌ها شرکت کرد. انصاری فرد به خوبی می‌داند که مطرح شدنش در فوتبال ایران را مدیون علی دایی است.

 

ایسنا

باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.