دلخواسته:بی بی سی به من اعلام کرد چون با جنگ علیه ایران مخالفی بایکوت ات می کنیم!

عضو گروهک موسوم به ملی مذهبی از سیاست‌های جنگ طلبانه بی بی سی پرده برداشت؛

محمود دلخواسته یکی از فعالین ضد انقلاب وابسته به گروهک موسوم به ملی مذهبی‌ها که گرایشات ضد جنگ دارد پرده از تمایلات و سیاست‌های جنگ طلبانه مدیران بی بی سی برداشت.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران؛ وی که از برخورد بی بی سی با مقاله‌اش بسیار عصبانی بود در یادداشتی می‌نویسد :” برنامه پرگار بی بی سی با اینجانب تماس گرفت و پیشنهاد کرد که در بحث آزادی با آقای”مجید محمدی” ( از فعالین ضد انقلاب معتقد به براندازی ) در رابطه با محاصره اقتصادی و جنگ شرکت کنم. از آنجا که از نظریات جنگ طلبانه اقای مجید محمدی اطلاع داشتم و در پی فرصتی بودم که ایشان را به چالش بکشم، از این دعوت استقبال کردم. برایم چهار سوال فرستاده شد و پیشنهاد شد که پاسخ به سوالات را بصورت مقاله‌ای در آورده و برای برنامه پرگار بفرستم تا بعد از پخش بحث آزاد، در سایت بی بی سی منتشر شود”.

وی در ادامه با اشاره به سیستم گزینشی و سیاست‌های پنهان حذف نظرات مخالف در بی بی سی اظهار می دارد :”وقتی سوالات را دیدم و با توجه به سیاست حاکم بر بی بی سی، به این نتیجه رسیدم که اگر در مقاله، نظرات واقعی خود را بیان کنم، به احتمال بسیار زیاد اجازه نخواهند داد که در بحث شرکت کنم. با این وجود تصمیم گرفتم نظرات خود را در شفافیت و صراحت کامل بیان کنم. بعد از فرستادن مقاله، برنامه پرگار تماس گرفت و گفت که به این علت که نظراتم بطور صد در صد مخالف نظرات آقای محمدی نیست! از دعوت کردن من عذر خواستند ( بعد از اقای دکتر لاهیجی دعوت کرده بودند که نظراتشان شاید ۷۰% موافق اقای محمدی بود.)”

این ضد انقلاب با اعلام سانسور کردن مقالاتش در بی بی سی می گوید:” مسئولان بی بی سی در عین حال اطلاع دادند که مقاله را سایت بی بی سی منتشر خواهند کرد. ولی مقاله هیچوقت منتشر نشد و علت عدم انتشار را هم با اینجانب در میان نگذاشتند”.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.