دلخواه با ۲۵ بازیگر به مولوی می‌آید

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

مسعود دلخواه از اجرای تازهترین اثر نمایشی‌اش؛ ˝زندگی انسان˝ در تالار مولوی خبر داد.

مسعود دلخواه دربارهٔ تازهترین اثر نمایشی‌اش به خبرنگار تئاتر ممتاز نیوز گفت: “زندگی انسان” اثر نویسنده روسی “آندریف ” و ترجمه آبتین گلکار است . در این نمایش ۲۵ بازیگر حضور دارند که ۱۰ بازیگر آن تقریبا حرفه‌ای و بقیه از دانشجویان من می باشند که برای اولین بار بروی صحنه می‌روند.

وی در ادامه افزود: “زندگی انسان” یک نمایشنامه اکسپرسیونیستی است که شامل چندین اپیزود است و به مراحل مختلف زندگی از تولد تا مرگ می پردازد.در هریک از این اپیزودها مسائل انسانی مثل فقر ، ثروت، شهرت، مصیبت، امید و ناامیدی به صحنه آورده می گردد.‌ کودکی به دنیا می‌آید که انسان است و در واقع همه ما هستیم.

این کارگردان تئاتر زمان بروی صحنه رفتن ای اثر را ۲آذر اعلام کرد و گفت”زندگی انسان” در تاریخ یاد شده در تالار مولوی به روی صحنه می‌رود و دو اجرای آخرش همزمان در جشنواره فجر اجرا می‌شود.

کارگردان “آرش” دربارهٔ انتخاب این متن توضیح داد: هیچ وقت قائل به نمایشنامه ایرانی و غیر ایرانی نیستم. نمایش خوب از هر فرهنگ و کشوری که باشد جهانی و جهانشمول است و من دوست دارم مفاهیم جهانی را بروی صحنه بیاورم.

مسعود دلخواه روزهای پر کاری را در تئاتر می‌گذراند و هم اکنون مشغول تمرین نقش آستروف در نمایشنامه باغ آلبالو به کارگردانی اکبر زنجانپور است.

انتهای پیام/
 


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.