دلخوری ترابیان از اصفهانی ها و احتمال میزبانی آذربایجان یا قزوین

از آذربایجان شرقی یاقزوین میزبان احتمالی مسابقات بین المللی فوتسال نام برده می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: از استان آذربایجان شرقی و قزوین به عنوان میزبان احتمالی مسابقه دوستانه ملی با اوکراین نام برده می شود.
عباس ترابیان رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتسال پس از آنکه بازی های دوستانه تیم ملی با روسیه را به اصفهان واگذار کرد از میزبانی این شهر چندان راضی نیست.

در اصفهان به شدت علیه ترابیان و صانعی فحاشی شد و از تیم حریف حمایت به عمل آمد. به همین علت ترابیان از میزبانی اصفهانی ها دلخور است و برای میزبانی بین المللی در فوتسال به دنبال شهرهای جدید است.

ترابیان برای رونق فوتسال در سایر شهرهای ایران و پیداکردن سرمایه داران جدید پس از انصراف فولاد ماهان از فوتسال، میزبانی مسابقات بین المللی را به استانهای دیگر واگذار می کند.

آذربایجان شرقی هم با توجه هم با به داشتن سه تیم در لیگ برتر فوتسال یکی از قطب های این رشته در کشور محسوب میشوند و پتانسیل خوبی د رفوتسال دارد. قزوین هم در سال های گذشته تیم هایی چون پوشنیه بافت و فلامینگو را در لیگ فوتسال داشته به دلیل عدم حمایت لازم اما حالا تیمی از این استان در  لیگ وجود ندارد بنابراین برخی استان ها به فوتسال کشور چنین اقدامات حمایتی را انجام می دهد.

سال گذشته اصفهان چند تیم در لیگ داشت و هم اکنون تبریز چنین موقعیتی را دارد.گفتنی، است مسابقات دوستانه ایران با اوکراین سی ام مهر و اول آبان برگزار خواهد شد./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.