دلفینی که در کانال آبی اسیر شد/عکس

کارشناسان حیوانات دریایی و امدادی تصمیم گرفتند دلفین ۲ متری را که اشتباها وارد یک کانال آبی شده را به حال خود بگذارند تا راهش را به سمت اقیانوس پیدا کند.

مهر:  این دلفین سیاه و سفید ۲ متری در کانال آب بولسا چیکا، کالیفرنیا اسیر شده مشاهده شده بود و به شدت در تلاش بود تا راه نجاتی پیدا کند.

 

دلفین سیاه سفید دومتری که در یک کانال آب در کالیفرنیا اسیر شده است

یک شناگر و دو غریق نجات روی قایق پدالی وارد آب شدند تا واکنش دلفین را آزمایش کنند اما دلفین به آنها اجازه نداد که نزدیک شوند.

براساس گزارش آسوشیتدپرس، دین گومرسال کارشناس مراقبت از حیوانات در مرکز پستانداران دریایی اقیانوس آرام اظهار داشت: با تصمیم اتخاذ شده از سوی کارشناسان و امدادگران قرار شد که این دلفین در طول جزر بالا راه خود را به سوی اقیانوس پیدا کند، چرا که تلاش برای گرفتن این دلفین هم برای خود حیوان و هم برای گروه های امداد گر ممکن بود خطر آفرین باشد.

براساس تصمیم کارشناسان، این دلفین خود باید راهش را پیدا کند

وی افزود: این دلفین کاملا سالم است اما در مسیر اشتباهی قرار گرفته است، کارشناسان تصمیم گرفته اند که اگر تا شنبه این دلفین در کانال آب باقی ماند از روشهای دیگری برای اصلاح مسیر آن استفاده کنند چرا که در نهایت دلفین باید این کانال کم عمق را ترک کند.

دلفینی که راه خود را گم کرده از یک گروه کوچک که هفته گذشته رویت شده جدا شده است

این کانال آب به واسطه یک ساحل وسیع و بزرگراه ساحل آرام از اقیانوس جدا شده، آب دریا از بندرهانتینگتون از یک طرف و خلیج کوچک کنار ساحل از طرف دیگر وارد می شود. این دلفین که جزئی از یک دسته کوچک که هفته گذشته در بندر رویت شده بودند از طریق یک حفره وارد کانال و در آنجا اسیر شده است.


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.