دلواپسان نگران نباشند موفقیت در مذکرات، ملی است

گردآوری توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز

نوشته شده در تاریخ ۱۵/آذر/ – ۱۳:۲۰ و در حوزه های سیاسی – ۰ نظر

فاطمه راکعی در گفت‌وگو با :

خبرگزاری : فاطمه راکعی نماینده مجلس ششم گفت: مذاکرات هسته‌ای یک مسئله ملی است که دولت با نظر رهبری روی اصول و ضوابط دیپلماتیکش حرکت می‌کند و چون این یک مسئله ملی است به جریان سیاسی خاصی مربوط نمی‌شود.

فاطمه راکعی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری آنا، در واکنش به اظهارات برخی نمایندگان مجلس درباره ارتباط توطئه‌گونه تمدید مذاکرات با انتخابات مجلس دهم و رقم زدن آن به نفع جریان اصلاحات” اظهار کرد: اگر جریاناتی از حالا نگران هستند که اصلاح‌طلبان، مسئله موفقیت یا تمدید مذاکرات را به حساب خودشان بگذارند باید گفت که مگر دولت آقای روحانی از آن اصلاح‌طلبان است؟!

راکعی تأکید کرد: حرفم این است که اگر  این مذاکرات موفق بشود، مربوط به دولت روحانی است و یک امتیاز برای این دولت محسوب می‌شود و البته که دولت روحانی هم اصلاح‌طلب نیست.

وی افزود: اگر فکرهایی از حالا به خاطر مسائل سیاسی و انتخابات مجلس شورای اسلامی نگران نقش‌آفرینی اصلاح طلبان هستند و در واقع دارند به این مسئله، سیاسی فکر می‌کنند، باید گفت که متأسفانه آنها هستند که هر مسئله ملی و مهمی را که برای همه جناح‌ها اهمیت دارد و هیچ‌کس نباید به خودش نسبت دهد؛ به سمت و سوی مسائل سیاسی سوق می‌دهند  و این به نفع وحدت ملی و مسائل ملی کشور نیست.

راکعی ادامه داد: مذاکرات هسته‌ای چه موفقیت آمیز باشد، چه نباشد؛ به حساب کسی جز نظام و کارگزاران نظام و تیم آقای ظریف نوشته نمی‌شود.

وی درمورد مشی سیاسی اصلاحات اظهار کرد: اصلاح‌طلبی با شورش‌طلبی و رفتارهای این چنینی مغایرت دارد.

فاطمه راکعی با اشاره به سعه صدر دولت سید محمد خاتمی گفت: شعار خاتمی زنده باد دشمن من بود و ایشان مخالفت‌شان را با شعار “مرگ بر هر کسی” علنی اعلام کردند و مشی‌شان این بوده که ملت انقلابش را انجام داده و الان نوبت اصلاحات است و اصلاح‌طلبی با شعارهای انقلابی سازگاری ندارد. بنابراین آقایان به هیچ وجه نگران شورش و مسائل این چنینی از طرف اصلاح‌طلبان نباشند.

وی تأکید کرد: اصلاح‌طلبان راستین فرزندان واقعی حضرت امام هستند و به هیچ وجه نمی‌توان اینگونه نگرانی‌ها را در مورد بهره‌برداری سیاسی به آنها نسبت داد.

انتهای پیام/

خبرگزاری آنا – سیاسی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.