دلیل برآشفتگی و هجمه دشمنان به سپاه کارنامه درخشان این نهاد است

۲۱خردادماه،

فرمانده دافوس سپاه با برشمردن علل بروز هجمه‌های سنگین رسانه‌ای و عملیات روانی علیه سپاه، عملکرد و کارنامه درخشان این نهاد مردمی را سبب برآشفتگی دشمنان دانست.

به گزارش حوزه دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار “عباس نیلفروشان” فرمانده دانشکده فرماندهی و ستاد سپاه (دافوس) در گفتگویی به تشریح روند شکل‌گیری، شاخص‌ها، ویژگی‌ها و علل و عوامل بروز هجمه‌های گسترده بیگانگان علیه سپاه پرداخت.

سردار نیلفروشان با بیان فلسفه نام‌گذاری روز میلاد امام حسین (ع) به روز پاسدار اظهار داشت: میلاد امام حسین (ع) تولد دوباره اسلام ناب محمدی (ص) عزت، آزادگی و جاودانگی است و آن امام بزرگوار با ملاحظه تصاویری مغایر با واقعیت از اسلام و سنت و سیره نبوی جان، مال و هر آنچه داشت را در احیای آن سنت از دست رفته در طبق اخلاص گذاشت.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی به سبب عظمت و بزرگی انقلابی که توسط امام خمینی (ره) با همت مردم شکل گرفت ضرورت وجود ساختاری که از دستاوردهای این انقلاب نوپا دفاع کند احساس شد و بزرگ معمار انقلاب با الگوپذیری از قیام امام حسین (ع) و با شناختی که از سپاه برای حفظ و تداوم انقلاب داشتند روز میلاد امام حسین (ع) را روز پاسدار نامیدند.

فرمانده دافوس سپاه به نقش‌پذیری سپاه طی مقاطع مختلف انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: با مروری به قبل درمی‌یابیم که سپاه و پاسداران انقلاب اسلامی در برابر انواع تهدیدات امنیتی، نظامی، فرهنگی و تهدیدات نرم دشمنان با از جان گذشتگی سینه خود را سپر حوادث انقلاب و نظام قرار داده و با تمسک به راه و منش عاشورایی در برابر دشمن ایستادند.

وی خاطرنشان کرد: به قدری نقش سپاه در تبعیت از ولایت، استمرار انقلاب و حفظ دستاوردهای آن مهم و برجسته بود که امام راحل همواره در بیاناتشان آن را مورد تأکید قرار دادند و فرمودند “ای کاش من هم یک پاسدار بودم”.

سردار نیلفروشان با بیان اینکه امروز عظمت رسالت و صحت انجام وظیفه سپاه را در حجم وسیع هجمه‌های استکبار علیه این بازوی توانمند ولایت و انقلاب اسلامی می‌بینیم گفت: به هر میزانی که هجمه‌ها و هدف‌گذاری‌ها علیه سپاه بیشتر می‌شود استواری و ثبات قدم پاسداران نیز افزایش می‌یابد.

وی افزود: دشمنان با رصد دقیق شرایط به درستی دریافته‌اند که مستحکم‌ترین بازوی ولایت که در برابر هجمه‌ها و انحرافات ایستاده و مانع تحقق رویای دشمنان شده است سپاه می‌باشد از این رو سعی دارند در مقاطع مختلف به بهانه‌های گوناگون سمت پیکان تجاوز و ترور شخصیت خود را بر سپاه پاسداران متمرکز کنند که با ارزیابی از کارنامه درخشان سپاه در عرصه‌های گوناگون سبب آشفتگی دشمنان را در می‌یابیم.

فرمانده دافوس سپاه خودسازی، بصیرت، ولایتمداری، ایمان، تقوا و دشمن شناسی را از مهمترین شاخصه‌های پاسداران برشمرد و اظهار داشت: سپاه به عنوان نهادی که جوشیده از بطن مردم است با شکل‌گیری بسیج ساختاری پایان ناپذیر در حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایجاد کرده است.

سردار نیلفروشان با اشاره به تدبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در نام‌گذاری سال جاری به “سال حماسه اقتصادی و سیاسی” انتخابات را از مصادیق برجسته خلق حماسه سیاسی برشمرد و اظهار داشت: با بصیرت، تفکر، شناخت و درک عمیق شرایط می‌توان در مقاطع حساس تصمیمات خوبی را رقم زد و ملت ایران با وجود تمامی تهدیدات، تحریمها و فشارهای دشمنان با حضور میلیونی و پرشور خود توطئه دشمنان و معاندین نظام را خنثی کرده و بار دیگر عزت سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.