دلیل محبوبیت پروژه نارنجستان در منطقه چیست؟

منطقه چیتگر که بیست و دومین منطقه تهران بزرگ محسوب می­شود، چند سالی است که مورد توجه شرکت­ها و تعاونی­های ساخت و ساز قرار گرفته و هم اکنون پروژه­های زیادی در این منطقه در حال اجرا است. یکی از فعال ترین و بهترین این پروژه ها، پروژه نارنجستان می­باشد. در این مقاله قصد داریم دلایل محبوبیت پروژه نارنجستان را برایتان به طور کامل شرح دهیم و شما را در جریان این دلایل بگذاریم.

پروژه نارنجستان

دلایل محبوبیت پروژه نارنجستان ۱:

مهم­ترین دلایل محبوبیت پروژه نارنجستان ۱، موقعیت مکانی و جغرافیایی آن و بعد تعداد واحدهای آن است. برج های نارنجستان ۱ واقع در کوهک بلوار علوم و فنون است که هم آفتاب­گیر خوبی دارد و هم دید جذابی دارد.

این پروژه برای افرادی که از شلوغی فراری هستند و به دنبال جایی می­گردند که علاوه بر شیک و مدرن بودنش، خلوت و آرام باشد، کاملا مناسب است و اصلا برای این افراد ساخته شده است.

وقتی اسم برج می ­آید ناخودآگاه در ذهن آدم یک ساختمان بسیار بزرگ و بلند با تعداد طبقات زیاد و خیلی شلوغ نقس می­بندد ولی برج های نارنجستان ۱ هر کدام فقط ۴۲ واحد دارند؛ هر طبقه فقط ۶ واحد دارد و این واقعا یک مزیت به حساب می­آید.

تنوع متراژی نارنجستان ۱ یکی دیگر از دلایل محبوبیت آن است. واحد­های این پروژه ۱۰۰ متر، ۱۳۰ متر و ۱۵۰ متر هستند و دست شما را برای انتخاب واحد مناسب، باز گذاشته است.

از دیگر امکانات این پروژه می­توان به پارکینگ و انباری اختصاصی برای هر واحد، لابی و لابی من به صورت ۲۴ ساعته، سوئیت سرایه داری، نورپردازی شیک و جذاب نما، سالن بازی چند منظوره برای کودکان، سالن اجتماعات و سالن ورزشی اشاره کرد.

پروژه نارنجستان

دلایل محبوبیت پروژه نارنجستان ۲:

پروژه نارنجستان ۲ مانند نارنجستان ۱ موقعیت مکانی و جغرافیایی مشابهی دارد و فقط به اندازه چند پلاک با آن فاصله دارد؛ پس می­توان نتیجه گرفت که موقعیت مکانی خوبی دارد (هم آفتاب­گیر و نورگیر است و هم دید خوبی دارد) و این یکی از دلایل محبوبیت پروژه نارنجستان ۲ است.

دیگر دلیلی که می­شود برای محبوبیت برج­های نارنجستان ۲ نام برد، وجود تعداد واحد و طبقه کم آن است که برای افرادی که از شلوغی شهر به این منطقه پناه آورده­اند، کاملا مناسب است.

برج­های نارنجستان ۲ که دوقلو هستند، هرکدام دارای ۱۴ طبقه­اند که البته ۱۱ تا از این طبقات مسکونی هستند و در هر طبقه ۶ واحد وجود دارد. یعنی هر برج ۶۶ واحد و در کل ۱۳۲ واحد تشکیل دهنده این پروژه هستند.

از دیگر امکاناتی که این پروژه را جذاب کرده است می­توان از سالن بازی چند منظوره برای کودکان، سالن بیلیارد و فوتبال دستی، دوربین مدار بسته، سیستم اعلام و اطفاء حریق،اینترنت مرکزی، آنتن مرکزی، ۴ لاین آسانسور، ۲ تا سوئیت برای سرایه­داری در طبقه همکف، سیستم سرمایشی و گرمایشی اختصاصی برای هر واحد، درب ضد سرقت، زمین بازی، زمین ورزش، سالن اجتماعات، نورپردازی شیک و جذاب نما و پارکینگ مخصوص دوچرخه نام برد.

دلایل محبوبیت پروژه نارنجستان ۳:

اولین و مهم­ترین مزیت و محبوبیت پروژه نارنجستان ۳ این است که در نزدیکترین موقعیت ممکن نسبت به شهربازی هزار و یک شهر است و همینطور در دنج­ترین و آرام­ترین نقطه از این منطقه قرار گرفته است. زمینی که این پروژه روی آن در حال ساخت است ضلع شمالی اتوبان خرازی و موازی با اتوبان همت غرب قرار دارد.

پروژه نارنجستان ۳ به دلیل متراژ بالای واحدهایش و همینطور ۳ خوابه بودن آنها بسیار مورد توجه سرمایه گذاران قرار گرفته و برای سرمایه گذاری بسیار مناسب است.

این پروژه دارای ۲ برج است که هر کدام ۱۴ طبقه دارند و ۱۱ طبقه آن مسکونی است.. در هر طبقه ۸ واحد ۱۴۲ متری وجود دارد. با این حساب هر برج ۸۸ واحد و کل پروژه نارنجستان ۳ دارای ۱۷۶ واحد مسکونی می­باشد.

۲ طبقه از طبقات برج­ها به پارکینگ اختصاص دارند و ۱ طبقه برای لابی در نظر گرفته شده است.

سایر امکاناتی که برای خریداران جذاب است و این پروژه در نظر سرمایه گذاران محبوب کرده است عبارتند از: سالن چند منظوره برای بازی کودکان، سیستم اعلام و اطفاء حریق، آنتن مرکزی، سیستم سرمایش و گرمایش اختصاصی برای هر واحد، یک واحد سرایه­داری در طبقه همکف، درب ضد سرقت برای تمامی واحدها، دوربین مدار بسته، نورپردازی زیبا و شیک نما و سالن اجتماعات.

پروژه نارنجستان

دلایل محبوبیت پروژه نارنجستان ۴:

پروژه نارنجستان ۴، چهارمین و در حال حاضر آخرین پروژه شرکت تعاونی ابنیه آکام است و پذیره نویسی آن به اتمام رسیده است. از بهمن ماه سال ۹۹ کارهای عملیاتی این پروژه استارت می­خورد و قرار است که تا ۳۶ ماه بعد از استارت آن، تکمیل شده و تحویل داده شود.

این پروژه در قسمت غربی دریاچه چیتگر و در منطقه مروارید شهر ساخته می­شود که از نظر موقعیت مکانی و جغرافیایی بسیار خوب است و دید هم به دریاچه و هم به کوه دارد.

نارنجستان ۴ دارای ۲ برج به هم متصل است که هر برج دارای ۱۶ طبقه است. ۱۲ طبقه مسکونی، ۱ طبقه لابی بسیار لاکچری و باشکوه و ۳ طبقه پارکینگ تشکیل دهنده برج­های نارنجستان ۴ خواهند بود.

از نظر متراژی می­توان نارنجستان ۴ را جزء متنوع­ترین برج­های منطقه دانست؛ زیرا از متراژهای کوچک مثل ۷۰، ۸۰ و ۹۰ متری و متراژ متوسط ۱۰۰ و ۱۱۰ متری تا متراژ بزرگ ۱۳۰ و ۱۴۰ متری را دارا می­باشد.

دیگر امکانات پروژه نارنجستان ۴ عبارت است از: پارکینگ ریموت دار، سالن ورزشی، آیفون تصویری، سالن اجتماعات، فضای سبز، پارکینگ و انباری اختصاصی برای هر واحد، آسانسور، لابی و لابی من ۲۴ ساعته، پنجره دوجداره upvc، گاز رومیزی، کمد دیواری و دوربین مداربسته.

سخن آخر:

در این مقاله تمامی مزیت­ها و دلایل محبوبیت تک تک پروژه های نارنجستان را بررسی کردیم تا شما را با این موارد آشنا کنیم. با این حال اگر بعد از خواند این مقاله سوالی درباره پروژه نارنجستان داشتید.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.