دلیل واقعی چهارشنبه سوری آرام چه بود؟

۲۹م اسفند ،

سردار احمدرضا رادان در مورد وضعیت سوانح و حوادث چهارشنبه آخرسال با بیان اینکه از مردم به خاطر رفتارهای بی‌خطرشان تشکر می‌کنم گفت: امشب یکی از چهارشنبه‌های آخر سال کم خطر بود.

انتخاب: درحالیکه بسیاری آرام بودن چهارشنبه سوری امسال را آغاز سفرهای مردم و خلوت بودن شهرهای بزرگ اعلام کرده اند، جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: براساس آمارها در کل کشور شاهد چهارشنبه آخرسال کم اتفاق‌ای نسبت به سال‌های قبل بوده‌ایم. میزان حوادث امشب به قدری کم بود که قابل قیاس با سال‌های قبل نیست

به گزارش پایگاه خبری پلیس،سردار احمدرضا رادان در مورد وضعیت سوانح و حوادث چهارشنبه آخرسال با بیان اینکه از مردم به خاطر رفتارهای بی‌خطرشان تشکر می‌کنم گفت: امشب یکی از چهارشنبه‌های آخر سال کم خطر بود.

وی با بیان اینکه براساس آمارها در کل کشور شاهد چهارشنبه آخرسال کم اتفاق‌ای نسبت به سال‌های قبل بوده‌ایم، گفت: میزان حوادث امشب به قدری کم بود که قابل قیاس با سال‌های قبل نیست و این نشان می‌دهد مردم از سطح فرهنگی بسیار بالایی برخوردار می باشند و به همان گونه‌ای که به مراسم‌ها توجه می‌کنند، رعایت آداب و سنن اسلامی را نیز در دستور کار دارند.

رادان با بیان اینکه تا این لحظه و براساس آمارهای تماس با ۱۱۰ نشان می‌دهد که تماس‌های مبنی بر شکایات و رفتارهای نابهنجار بسیار اندک بوده و ما از مردم تشکر می‌کنیم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به تعداد اندک مصدومان چهارشنبه آخرسال گفت: آخرین آمارها نشان می‌دهد که تعداد بسیاری از این اشخاص به صورت سرپایی درمان شده اند.

سردار رادان با بیان اینکه تاکنون به هیچ عنوان وقوع اتفاق‌ای خاص گزارش نشده است، گفت: معابر و میادین در اختیار ترددکنندگان است و حضور والدین در کنار فرزندانشان سبب شده تا حوادث به حداقل برسد.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.