دل‌بسکه: بلاروس درسطح مابازی نکرد

ویسنته دل‌بوسکه از عملکرد تیم ملی اسپانیا در پیروزی ۴ بر صفر مقابل بلاروس ابراز رضایت کرد.

فارس – سرمربی ۶۱ ساله اسپانیا از عملکرد تیمش در بازی مقابل بلاروس تمجید کرد و معتقد است حریف نتوانست در سطح آن‌ها بازی کند.
   
ویسنته دل‌بوسکه از عملکرد تیم ملی اسپانیا در پیروزی ۴ بر صفر مقابل بلاروس ابراز رضایت کرد.

یک گل زودهنگام توسط جوردی آلبا قهرمان اروپا و جهان را در مسیر پیروزی در مینسک قرار داد، در حالی که پدرو با یک هت‌تریک زیبا نتیجه را ۴ بر صفر به سود اسپانیا رقم زد.

مثل همیشه اسپانیا کنترل بازی را در دست داشت و این تسلط به بازی به شدت مورد توجه دل بوسکه قرار گرفت.

وی پس از بازی دراین باره گفت: عالی بازی کردیم و کنترل مسابقه را در دست گرفتیم. آنها نمی‌توانستند در سطح ما بازی کنند و هرگز در زمین احساس آسودگی نکردند.

سرمربی اسپانیا ادامه داد: بازی خوب و بسیار کاملی بود. بازیکنان از همان ابتدا در زمین احساس راحتی کردند، به خوبی با هم هماهنگ بودند، توپ‌ها را جمع می‌کردند و بازی را به جریان در می‌آوردند. استعداد و کیفیت بازیکنان ما بقیه کار را انجام داد.

وی در خصوص عملکرد پدرو خاطرنشان کرد: او برای باشگاهش عالی کار می‌کند. پدرو تازه نفس و پویا است و جنگندگی زیادی در حمله دارد؛ کمی ساختارشکن است و به ما اجازه ‌می‌دهد در نوک حمله بازی کنیم.

سرخیو راموس در دقیقه ۷۰ جای خود را به رائول آلبیول داد، در حالی که آندرس اینیستا نیز در نیمه دوم به جای داوید ویا به میدان آمد و دل‌بوسکه در این باره گفت: خطایی روی سرخیو راموس اتفاق افتاد و گرچه مشکلی برایش پیش نیامد، اما ترجیح دادیم او را تعویض کنیم؛ گرچه خودش می‌خواست به بازی ادامه دهد. سیلوا یک کارت داشت و من می‌خواستم بازی را بین سیلوا و اینیستا تقسیم کنم.

اسپانیا ۱۶ اکتبر در بازی بعدی خود به مصاف فرانسه خواهد رفت و سرمربی سابق رئال مادرید در خصوص این بازی اظهار داشت: بازی بسیار سختی خواهیم داشت، زیرا فرانسه ترکیبی فوق‌العاده دارد. آنها در قلب حمله قوی هستند و بازیکنان خوبی در سایر موقعیت‌ها دارند که خونسرد اما با قدرت بدنی بالا هستند. بازی مشکلی در پیش خواهیم داشت.

برای خواندن سایر خبرهای ورزشی کلیک کنید 


عصر ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.