دل پیرو نمی خواهد پیراهنش بازنشسته شود

مدیران بینکونری تصمیم داشتند که به احترام دل پیرو، پیراهن شماره دهشان را بازنشسته کنند. اما خود دل پیرو موافق این کار نیست و پیرلو هم علاقه ای به بازنشسته شدن این پیراهن ندارد.

 

طبق صحبتهای آندره آ پیرلو، الساندرو دل پیرو، ستاره بزرگ باشگاه یووه از سران این باشگاه خواسته تا بعد از جدایی او ازاین باشگاه، پیراهن شماره ۱۰ یووه را به احترام او بازنشسته نکنند.

هنوز مشخص نیست که دل پیرو فصل آینده را در چه تیمی توپ می زند ولی آنچه قطعی است این است که او بعد از ۱۹ سال حضور دراین تیم، در تابستان امسال از تورین می رود.

اکنون پیرلو در صحبتهایی اعلام کرده که دل پیرو دوست ندارد که شماره پیراهنش از رده شماره پیراهنهای یووه خارج شده است.

پیرلو در صحبتهایی به اسکای سپورت ایتالیا گفت:« یوونتوس می خواست تا با جدایی دل پیرو،پیراهن شماره ۱۰ تیم را بازنشسته کند ، ولی من از آنها خواستم که این کار را نکنند. من با این تصمیم موافقم. حتی نمی توان باور کرد که کسی پیراهن دل پیرو را به این زودی ها به ارث ببرد ولی من مطمئنم که در آینده این اتفاق خواهد افتاد.»

ستاره خط میانی ایتالیایی معتقد است که خیلی از بازیکنان رویای برتن کردن پیراهن شماره ۱۰ یوونتوس را دارند و گفت:« این اتفاق خیلی زیبایی است البته من پیراهن شماره ۲۱ را انتخاب می کنم. من همیشه این پیراهن را پوشیده ام و باز هم می خواهم همین شماره را برتن کنم.

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۸۷ نفر   |   تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , دل پیرو

مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.