دموکراسی با تفنگ، جنگ و کشتار به دست نمی‌آید

۹ م دیماه ،

به گزارش واحد مرکزی خبر ، دکتر محمود احمدی‌نژاد عصر امروز در دیدار سفیر تازه سوریه افزود: بی‌تردید شرایط هر قدر هم دشوار باشد، پیروزی از آن ملت‌ها بوده و آینده‌ بسیار بدی در انتظار دشمنان ملت‌هاست و به فضل الهی دو ملت ایران و سوریه به همراه تمامی ملت‌های مستقل و آزاده جهان، دوران عزت و سعادت حقیقی را تجربه خواهند کرد.

رئیس‌جمهور اضافه کرد: تجربه نشان داده که دشمنان غربی صرفاً به دنبال منافع خود می باشند و کسانی که امروز از آنها دنباله‌روی می‌کنند باید بدانند که سرنوشت خوبی در انتظارشان نخواهد بود.

دکتر احمدی‌نژاد با تأکید بر ضرورت تلاش برای توقف جنگ و استقرار امنیت و آرامش در سوریه،‌گفت: کسانی که دلسوز واقعی سوریه می باشند باید به این روند کمک کنند.

سفیر تازه سوریه در ایران نیز پس از تقدیم استوارنامه خود گفت: کشورهای سلطه‌گر و همدستانشان که امروز ملت سوریه را در ابعاد اقتصادی، سیاسی و فرهنگی مورد هجمه قرار داده اند، در حقیقت به دنبال ضربه زدن به جبهه مقاومت و جبهه ضدصهیونیستی می باشند.

وی خاطر نشان کرد: آگاهی و پایداری مردم سوریه از توطئه‌های آمریکا و سایر دشمنان خود سبب شده که طراحی‌های مختلف آنان در ۲۰ ماه قبل، با شکست مواجه شود و ملت سوریه به فضل الهی تمامی این حوادث را با سرافرازی پشت سر خواهد گذاشت.

سفیر تازه سوریه همچنین بر گسترش همکاری‌های دو کشور در بخش‌های مختلف بویژه همکاری‌های اقتصادی تأکید کرد و گفت: تهران و دمشق ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بالقوه‌ای در عرصه‌های علمی، فرهنگی و اقتصادی دارند که می‌توانند آنها را در جهت منافع دو ملت و دو کشور فعال کنند.


IRIBNews RSS TopNews
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.