دنا،جدیدترین محصول ایران خودرو از فردا عرضه می شود

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

پیش فروش خودروی دنا از ساعت ۱۰ صبح ۲۸ بهمن ماه در نمایندگی­های مجاز ایران­خودرو و یا از طریق وب­سایت فروش اینترنتی ikco.iranecar.com آغاز می شود و به انتخاب مشتریان ازتیر تا آذر ماه سال آینده، تحویل خواهد شد.

خبراقتصادی:گروه صنعتی ایران خودرو پیش فروش محصول جدید دنا را از روز دوشنبه آغاز می کند.

به گزارش ایکوپرس، پیش فروش خودروی دنا از ساعت ۱۰ صبح ۲۸ بهمن ماه در نمایندگی­های مجاز ایران­خودرو و یا از طریق وب­سایت فروش اینترنتی ikco.iranecar.com آغاز می شود و به انتخاب مشتریان ازتیر تا آذر ماه سال آینده، تحویل خواهد شد.

پس از موفقیت­های خودروهای سمند، سورن و رانا، اینک خودرویی زیبا و لوکس با نام «دنا» به سبد محصولات ملی افزوده شد. این خودرو که مجهز به امکانات پیشرفته روز دنیا از قبیل صندلی­­ جدید برقی، دکمه ­های کنترل روی فرمان، تهویه اتوماتیک و… است، آمیزه­ای از فناوری پیشرفته، طراحی مدرن و ایمنی بالا است و رفاه و آرامش را برای مشتریان خویش به ارمغان می­ آورد.

براساس این گزارش، ودیعه در نظر گرفته شده برای این طرح پیش فروش ۲۰۰ میلیون ریال است و به مبلغ ودیعه فوق سود مشارکت روزشمار ۲۰درصد تعلق خواهد گرفت.مبلغ مابه التفاوت نیز بر اساس قیمت مصوب شرکت در موعد تحویل از طریق دعوتنامه به اطلاع مشتری رسانده خواهد شد.با توجه به اقبال مشتریان از ثبت نام های دهه مبارک فجر در ثبت نام مذکور نیز جهت هر یک از مشتریان تنها امکان ثبت نام براساس کد ملی ، یک دستگاه خواهد بود.

با توجه به گستردگی و سهولت استفاده از شبکه خدمات پس از فروش شرکت ایران خودرو و گارانتی متمایز این خودرو و ارائه کارت طلایی ۴ ستاره در خودرو «دنا» که مشتریان گرامی با اطمینان خاطر کامل مشتریان از خدمات پس از فروش فراهم شده است.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.